Deranjamente Digi? Află toate metodele Digi contact energie electrică

Updated on
min reading
Agendă și telefon cu locații pe hartă alăturo de logo Digi Energy

Dacă ai nevoie de informații despre contractul tău de energie electrică sau vrei să devii client, sună la 031 400 7373 disponibil 24/7 pentru toate detaliile legate de serviciile de furnizare a energiei electrice. Pentru transmiterea indexului, folosește numărul gratuit 0800 410 400. Descoperă în articolul de mai jos toate modalitățile de a lua legătura cu Digi Energy, inclusiv vizitele în magazinele Digi și opțiunile de contact online.

Digi Contact Telefonic Serviciul Furnizare Energie

Digi iți pune la dispoziție non stop numărul de telefon:

Logo Digi Energy

📞 031 400 7373

Apel cu tarif normal disponibil 24/7
Telefon Digi Energy dedicat pentru orice solicitare în legătură cu serviciul de furnizare energie.

Digi Contact - Alte metode de a lua legătura cu furnizorul

Contact Digi energie electrică
Metoda de contactDetalii
📧 E-mail[email protected]
📠 Fax031 401 44 48
📬 PoștăStrada Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5, București - Digi (RDS RCS)
📍 Magazinele DigiAccesează pagina cu harta magazinelor Digi să-l alegi pe cel mai apropiat de tine.

Date actualizate septembrie 2024

Contact Digi online prin contul de client Digi.ro

  1. Dacă ai cont myDigi - intri pe pagină și te loghezi.
  2. Dacă încă nu ai cont client, iată ce trebuie să faci:
    • Unde? Intră pe pagina pentru a crea cont
    • Ce îți trebuie? Buletinu, un număr de contact, numărul facturii tale (aflat în partea stângă a facturii)
    • Cum? Completezi dtele în formular și aștepți confirmarea pe email

      De asemenea cu ajutorul contului client poți să te loghezi și pe aplicația Digi România disponibilă în Google Play și App Store.

Ce poți rezolva în magazinele de contact Digi din România

Digi are în jur de 450 de magazine și puncte de prezență în toată țara, unde peste 2.600 de angajați sunt gata să te ajute. În aceste magazine poți:

  • Încheia contracte 

    ‼️ Foarte important ‼️ Contractele de furnizare a energiei electrică se încheie numai în sediile fizice Digi.

  • Plăti factura (cash sau cu cardul)
  • Beneficia de servicii de service
  • Rezilia contracte
  • Plăti în rate

Programul locațiilor este de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00.

Digi Contact pentru a trimite indexul la energie

Digi ți-a pus la dispoziție două canale dedicate exclusiv transmiterii indexului, dar poți oricând să apelezi departamentul relații clienți sau să trimiți un e-mail la [email protected], precizând valoarea indexului pe care ai încercat să o transmiți.

Logo Digi Energy

📞 0800 410 400

Apel gratuit disponibil 24/7
Număr de contact Digi Energy dedicat exclusiv pentru transmiterea indexului.

Ce să faci înainte de a contacta Digi?

  • Adună toate informațiile necesare - Numărul contractului, datele tale personale, și detalii precise despre problemă. Astfel, cei de la Digi vor putea să te ajute mai rapid și mai eficient.
  • Notează-ți întrebările - Dacă ai mai multe nelămuriri, scrie-le undeva să nu uiți nimic.
  • Fii pregătit pentru un timp de așteptare - Mai ales la telefon, s-ar putea să dureze câteva minute până când cineva preia apelul tău.

Reclamații și Deranjamente Digi

În cazul în care întâmpini probleme sau ai nevoie să reclami anumite aspecte legate de furnizarea energiei electrice Digi Energy îți pune la dispoziție mai multe modalități eficiente pentru depunerea reclamațiilor.

Canale de preluare și soluționare a sesizărilor
Metoda de contactDetalii

Telefonic

  • 📞031 400 44 14 - clienții casnici București - Serviciul Tehnic Energie
  • 📞031 400 44 01 - clienții casnici București - Serviciul Tehnic Energie
  • 📞03xx 400 414, unde xx = prefixul județului - pentru clienții casnici din țară
  • 📞031 400 65 00 - clienții noncasnici

Fax

  • 📠031 401 44 48

Email

În locațiile fizice Digi

  • 📍Ai la dispoziție peste 450 de locații, consultă harta pentru a afla una aproape de tine.

Prin poșta pe adresa sediului central

  • 📬Str. Dr. Staicovici nr. 75 Forum 2000 Buliding Faza I, Et. 2, Sector 5, București

Cum faci sesizări și deranjamente Digi

Pentru a te asigura că reclamația ta va fi tratată corespunzător, asigură-te că includi următoarele informații în sesizarea ta:

  • Datele tale de contact - Numele complet, adresă, număr de telefon și, dacă este cazul, adresa de e-mail.
  • Numărul de contract de furnizare a energiei electrice.
  • Descrierea detaliată a aspectelor reclamate - Explică cu claritate problema cu care te confrunți.
  • Documente probatorii (dacă este cazul) - Include orice documente relevante care susțin reclamația ta.

Procesarea sesizărilor și deranjamente Digi

Reclamațiile înregistrate vor fi direcționate către departamentele competente din cadrul RCS & RDS S.A. Reprezentanții acestor departamente se vor asigura că fiecare reclamație este soluționată în conformitate cu termenele contractuale și prevederile legale.

Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat în scris, folosind datele de contact furnizate de tine (e-mail sau poștă), conform Standardului de performanță aprobat de ANRE.

Contact Digi Energy pentru clienții business

Contact Digi energie electrică clienți business
Metoda de contactDetalii
📞 Telefonic031 400 6500 - număr cu tarif normal disponibil 24/7
📧 E-mail[email protected].
📬 PoștăStrada Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5, București - Digi (RDS RCS)
📍 Magazinele DigiAlege magazinul apropiat de tine

Date actualizate septembrie 2024