Deranjamente Digi? Află toate metodele Digi contact energie electrică

Pentru deranjamente Digi, informații despre contractul de energie electrică sau pentru a deveni client Digi Energy, ai la dispoziție numărul de contact Digi 031 400 7373, disponibil non-stop, 24/7. Echipa de suport îți oferă detalii complete despre serviciile de furnizare a energiei electrice. Dacă vrei să transmiți indexul contorului, sună gratuit la 0800 410 400.
Digi Contact Telefonic Serviciul Furnizare Energie
Digi iți pune la dispoziție non stop numărul de telefon:

📞 031 400 7373
Apel cu tarif normal disponibil 24/7
Telefon Digi Energy dedicat pentru orice solicitare în legătură cu serviciul de furnizare energie.
Digi Contact - Alte metode contact
Indiferent de natura problemei tale: fie că este vorba de deranjamente Digi, informații despre factura de energie sau detalii contractuale – găsești mai jos o metodă sigură de contact Digi. Tabelul include toate opțiunile de Digi Energy contact, astfel încât să poți lua legătura rapid și eficient cu furnizorul tău de energie electrică.
Metoda de contact | Detalii |
---|---|
[email protected] | |
📠 Fax | 031 401 44 48 |
📬 Poștă | Strada Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5, București - Digi (RDS RCS) |
📍 Magazinele Digi | Accesează pagina cu harta magazinelor Digi să-l alegi pe cel mai apropiat de tine. |
Date actualizate octombrie 2025
Contact Digi online prin contul de client Digi.ro
- Dacă ai cont myDigi - intri pe pagină și te loghezi.
- Dacă încă nu ai cont client, iată ce trebuie să faci:
- Unde? Intră pe pagina pentru a crea cont
- Ce îți trebuie? Actul de identitate, un număr de contact, numărul facturii tale (aflat în partea stângă a facturii)
Cum? Completezi datele în formular și aștepți confirmarea pe email.
De asemenea cu ajutorul contului client poți să te loghezi și pe aplicația Digi România disponibilă în Google Play și App Store.
Ce poți rezolva în magazinele de contact Digi din România
Digi are în jur de 450 de magazine și puncte de prezență în toată țara, unde peste 2.600 de angajați sunt gata să te ajute. În aceste magazine poți:
Încheia contracte
‼️ Foarte important ‼️ Contractele de furnizare a energiei electrică se încheie numai în sediile fizice Digi.
- Plăti factura (cash sau cu cardul)
- Beneficia de servicii de service
- Rezilia contracte
- Plăti în rate
Programul locațiilor este de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00.
Digi Contact pentru a trimite indexul la energie
Digi ți-a pus la dispoziție două canale dedicate exclusiv transmiterii indexului, dar poți oricând să apelezi departamentul relații clienți sau să trimiți un e-mail la [email protected], precizând valoarea indexului pe care ai încercat să o transmiți.

📞 0800 410 400
Apel gratuit disponibil 24/7
Număr de contact Digi Energy dedicat exclusiv pentru transmiterea indexului.

🔒 Contul tău Digi România
Intri pe pagina web și te loghezi cu datele tale sau iți faci cont, iar de aici accesezi:
Serviciile mele ➡️ Digi Energy ➡️ Selectează adresa ➡️ Configurează ➡️ Trimite index.
Ce să faci înainte de a contacta Digi?
Pentru ca apelul tău la Digi contact să fie cât mai eficient, urmează câțiva pași simpli:
- Adună toate informațiile necesare – numărul contractului, datele personale și detalii clare despre problemă (de exemplu, dacă este vorba de deranjamente Digi sau întrebări legate de serviciile Digi Energy). Astfel, echipa de suport va putea să te ajute mai rapid.
- Notează-ți întrebările – dacă ai mai multe nelămuriri, scrie-le pentru a nu uita nimic în timpul apelului la serviciul de Digi Energy contact.
- Fii pregătit pentru un timp de așteptare – mai ales la telefon, e posibil să dureze câteva minute până când cineva îți preia apelul, indiferent că suni pentru facturi, contract sau deranjamente.
Reclamații și Deranjamente Digi
În cazul în care întâmpini probleme sau ai nevoie să reclami anumite aspecte legate de furnizarea energiei electrice sau prețul energiei, Digi Energy îți pune la dispoziție mai multe modalități eficiente pentru depunerea reclamațiilor.
Metoda de contact | Detalii |
---|---|
Telefonic |
|
Fax |
|
În locațiile fizice Digi |
|
Prin poșta pe adresa sediului central |
|
Cum faci sesizări și deranjamente Digi
Dacă ai un deranjament Digi, trimite o sesizare completă pentru a grăbi soluționarea. Pentru ca reclamația ta să fie tratată corect, include următoarele informații:
- Datele tale de contact - Numele complet, adresă, număr de telefon și, dacă este cazul, adresa de e-mail.
- Numărul de contract de furnizare a energiei electrice.
- Descrierea detaliată a aspectelor reclamate - Explică cu claritate problema cu care te confrunți.
- Documente probatorii (dacă este cazul) - Include orice documente relevante care susțin reclamația ta.
Procesarea sesizărilor și deranjamente Digi
Reclamațiile și raportările pentru deranjamente Digi sunt redirecționate către departamentele competente din cadrul RCS & RDS S.A. Reprezentanții vor analiza sesizarea și vor soluționa cazul conform termenelor contractuale și prevederilor legale. Rezultatul ți se va comunica în scris, pe adresa de e-mail sau prin poștă, în conformitate cu Standardul de performanță aprobat de ANRE.
Contact Digi Energy pentru clienții business
Metoda de contact | Detalii |
---|---|
📞 Telefonic | 031 400 6500 - număr cu tarif normal disponibil 24/7 |
[email protected]. | |
📬 Poștă | Strada Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5, București - Digi (RDS RCS) |
📍 Magazinele Digi | Alege magazinul apropiat de tine |
Date actualizate octombrie 2025
Întrebări frecvente despre contact Digi Energy
Care este adresa de e‑mail oficială pentru suport Digi Energy?
Adresa de e-mail oficială pentru suport Digi Energy este [email protected]. Aceasta este destinată exclusiv comunicării cu clienții serviciilor de furnizare energie electrică oferite de Digi (RCS & RDS S.A.). Prin acest canal de contact, clienții pot transmite:
- Întrebări generale despre serviciul de energie electrică (ex: perioade de facturare, data de emitere a facturii, oferte disponibile).
- Reclamații sau sesizări referitoare la facturare, consum, convenția de consum sau calitatea serviciului.
- Transmiterea indexului autocitit, în cazul în care nu se poate face prin telefon sau online.
- Solicitări de modificări contractuale, cum ar fi schimbarea adresei de corespondență, actualizarea datelor de contact sau încheierea unui nou contract.
- Cereri privind documente (copii facturi, convenții, notificări etc.).
Pentru un răspuns complet, include în e-mail numele titularului, codul de client, adresa locului de consum și descrierea solicitării, iar Digi Energy îți va răspunde în termen legal, prin e-mail sau telefonic.
Pot cere copie factură prin e‑mail?
Pot merge într-un magazin Digi pentru probleme legate de energie electrică?
Da. Orice punct de lucru Digi te poate ajuta cu informații legate de:
- Contractare servicii energie electrică
- Depunere documente
- Transmitere sesizări sau solicitări