Deranjamente Digi? Află toate metodele Digi contact energie electrică
Dacă ai nevoie de informații despre contractul tău de energie electrică sau vrei să devii client, sună la 031 400 7373 disponibil 24/7 pentru toate detaliile legate de serviciile de furnizare a energiei electrice. Pentru transmiterea indexului, folosește numărul gratuit 0800 410 400. Descoperă în articolul de mai jos toate modalitățile de a lua legătura cu Digi Energy, inclusiv vizitele în magazinele Digi și opțiunile de contact online.
Digi Contact Telefonic Serviciul Furnizare Energie
Digi iți pune la dispoziție non stop numărul de telefon:
📞 031 400 7373
Apel cu tarif normal disponibil 24/7
Telefon Digi Energy dedicat pentru orice solicitare în legătură cu serviciul de furnizare energie.
Digi Contact - Alte metode contact
Indiferent de natura problemei tale găsești în tabelul de mai jos o metodă sigură de a lua legătura cu furnizorul tău de energie.
Metoda de contact | Detalii |
---|---|
[email protected] | |
📠 Fax | 031 401 44 48 |
📬 Poștă | Strada Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5, București - Digi (RDS RCS) |
📍 Magazinele Digi | Accesează pagina cu harta magazinelor Digi să-l alegi pe cel mai apropiat de tine. |
Date actualizate ianuarie 2025
Contact Digi online prin contul de client Digi.ro
- Dacă ai cont myDigi - intri pe pagină și te loghezi.
- Dacă încă nu ai cont client, iată ce trebuie să faci:
- Unde? Intră pe pagina pentru a crea cont
- Ce îți trebuie? Actul de identitate, un număr de contact, numărul facturii tale (aflat în partea stângă a facturii)
Cum? Completezi datele în formular și aștepți confirmarea pe email.
De asemenea cu ajutorul contului client poți să te loghezi și pe aplicația Digi România disponibilă în Google Play și App Store.
Ce poți rezolva în magazinele de contact Digi din România
Digi are în jur de 450 de magazine și puncte de prezență în toată țara, unde peste 2.600 de angajați sunt gata să te ajute. În aceste magazine poți:
Încheia contracte
‼️ Foarte important ‼️ Contractele de furnizare a energiei electrică se încheie numai în sediile fizice Digi.
- Plăti factura (cash sau cu cardul)
- Beneficia de servicii de service
- Rezilia contracte
- Plăti în rate
Programul locațiilor este de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00.
Digi Contact pentru a trimite indexul la energie
Digi ți-a pus la dispoziție două canale dedicate exclusiv transmiterii indexului, dar poți oricând să apelezi departamentul relații clienți sau să trimiți un e-mail la [email protected], precizând valoarea indexului pe care ai încercat să o transmiți.
📞 0800 410 400
Apel gratuit disponibil 24/7
Număr de contact Digi Energy dedicat exclusiv pentru transmiterea indexului.
🔒 Contul tău Digi România
Intri pe pagina web și te loghezi cu datele tale sau iți faci cont, iar de aici accesezi:
Serviciile mele ➡️ Digi Energy ➡️ Selectează adresa ➡️ Configurează ➡️ Trimite index.
Ce să faci înainte de a contacta Digi?
- Adună toate informațiile necesare - Numărul contractului, datele tale personale, și detalii precise despre problemă. Astfel, cei de la Digi vor putea să te ajute mai rapid și mai eficient.
- Notează-ți întrebările - Dacă ai mai multe nelămuriri, scrie-le undeva să nu uiți nimic.
- Fii pregătit pentru un timp de așteptare - Mai ales la telefon, s-ar putea să dureze câteva minute până când cineva preia apelul tău.
Reclamații și Deranjamente Digi
În cazul în care întâmpini probleme sau ai nevoie să reclami anumite aspecte legate de furnizarea energiei electrice sau prețul energiei, Digi Energy îți pune la dispoziție mai multe modalități eficiente pentru depunerea reclamațiilor.
Metoda de contact | Detalii |
---|---|
Telefonic |
|
Fax |
|
În locațiile fizice Digi |
|
Prin poșta pe adresa sediului central |
|
Cum faci sesizări și deranjamente Digi
Pentru a te asigura că reclamația ta va fi tratată corespunzător, asigură-te că incluzi următoarele informații în sesizarea ta:
- Datele tale de contact - Numele complet, adresă, număr de telefon și, dacă este cazul, adresa de e-mail.
- Numărul de contract de furnizare a energiei electrice.
- Descrierea detaliată a aspectelor reclamate - Explică cu claritate problema cu care te confrunți.
- Documente probatorii (dacă este cazul) - Include orice documente relevante care susțin reclamația ta.
Procesarea sesizărilor și deranjamente Digi
Reclamațiile înregistrate vor fi direcționate către departamentele competente din cadrul RCS & RDS S.A. Reprezentanții acestor departamente se vor asigura că fiecare reclamație este soluționată în conformitate cu termenele contractuale și prevederile legale.
Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat în scris, folosind datele de contact furnizate de tine (e-mail sau poștă), conform Standardului de performanță aprobat de ANRE.
Contact Digi Energy pentru clienții business
Metoda de contact | Detalii |
---|---|
📞 Telefonic | 031 400 6500 - număr cu tarif normal disponibil 24/7 |
[email protected]. | |
📬 Poștă | Strada Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5, București - Digi (RDS RCS) |
📍 Magazinele Digi | Alege magazinul apropiat de tine |
Date actualizate ianuarie 2025