Electrica Furnizare S.A., parte a Grupului Electrica, a fost creată pe 22 iulie 2011 prin fuziunea filialelor Electrica Furnizare Muntenia Nord, Transilvania Nord și Transilvania Sud. Pentru asistență, apelează 0244 406 006 (luni-vineri, 08:00-20:00), folosește formularul de pe site sau secțiunea eChat.

Oferta de preț pe piața energiei a Electrica Furnizare?

Te întrebi care sunt prețurile serviciilor Electrica? Îți vom prezenta ofertele Electrica Furnizare, inclusiv pachetul „Împreună” pentru energie electrică și gaze naturale, disponibil pentru atât clienți casnici, cât și business.

Oferte Energie Electrica Furnizare

Energie electrică
începând cu
0,68
RON /kWh
Prețuri plafonate

Stabil 30

View More View Less garanties

Detalii ofertă

  • preț unic, fără abonament
  • facturi detaliate, cu evidențierea costurilor
  • cont gratuit MyElectrica
Energie electrică
Valoare dezechilibre plus componenta de furnizare
0,09816
RON /kWh fără TVA
Prețuri plafonate

Electrica Dinamic

View More View Less garanties

Detalii ofertă

  • este necesar un contor inteligent integrat într-un sistem de măsurare inteligentă (SMI)
  • control și monetizare mai bună a consumului de energie
  • implică o volatilitate mare a prețurilor
Gaze naturale
începând cu
0,25383
RON /kWh fără TVA
variază în funcție de zona ta de reședință

Gaz stabil

View More View Less garanties

Detalii ofertă

  • prețul variază în funcție de distribuitor
  • facilitează relația cu operatorul de distribuție

Oferta de prețElectrica Furnizare de la 1 Iulie 2025

Prețul energiei active

Stabil 30

  • De ce să alegi Electrica Furnizare?
  • Produse Flexibile - De exemplu, produsul Gaz Stabil nu este condiționate de semnarea unui contract pentru furnizarea energiei electrice. Pe de altă parte, produsul Împreună este destinat clienților casnici care doresc furnizarea la pachet a energiei electrice și a gazelor naturale, beneficiind de prețuri fixe și alte avantaje convenabile.
  • Asistență și Comunicare Eficientă - Ai acces rapid și eficient la asistența atât prin intermediul unui call center cu număr unic unde ai posibilitatea de a transmite indexul autocitit gratuit, cât și aplicația MyElectrica, unde poți gestiona convenabil relația cu furnizorul direct de pe dispozitivul mobil.

Cum pot contacta Electrica Furnizare?

Metodele de contact Electrica Furnizare
☎️ Relații Clienți0244 406 006 disponibil de Luni până Vineri, în intervalul 8:00-20:00
🔒 Contul MyelectricaPortal web Electrica Furnizare

Aplicația MyElectrica disponibilă în Google Play, App Store, AppGallery

✉️ E-mail[email protected]
🖨️ Fax0371 608 070
💬 Chat pe siteDisponibil accesând în dreapta jos secțiunea Cu ce te putem ajuta?
📜 Formularul online- Momentan indisponibil - Pe site-ul companiei în secțiunea dedicată contactului
📫 PoștăȘos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736, București

Cum pot deveni client Electrica Furnizare?

Procesul de schimbare a furnizorului la Electrica este simplu GRATUIT și necesită câțiva pași de urmat. Fie că vrei să schimbi titularul de pe contractul actual, vrei să devi client furnizare pentru o locuință nouă sau vrei să schimbi furnizorul. Ce trebuie TU să faci este:

  1. Alegi oferta potrivită pentru tine: energie electrică, gaze naturale sau împreună.
  2. Completezi cererea de încheiere a contractului de furnizare a energiei electrice și o depui sau transmiți împreună cu documentele solicitate, după ce clauzele contractuale au fost convenite. Contractul încheiat cu Electrica Furnizare va intra în vigoare de la data încetării contractului de furnizare actual.

Ce urmează în continuare:

  • Electrica Furnizare va notifica operatorul de rețea și furnizorul actual despre denunțarea unilaterală a contractului de furnizare.
  • Furnizorul actual trebuie să permită schimbarea furnizorului în termen de 21 zile.
  • Operatorul de rețea trebuie să verifice și să valideze datele în 3 zile lucrătoare și să confirme data schimbării.
  • În termen de 8 zile lucrătoare după schimbarea furnizorului, operatorul de rețea va comunica indexul echipamentului de măsurare. Pentru clienții noncasnici mari, indexul se stabilește prin citire.entru clienții casnici și noncasnici mici, indexul se stabilește prin citire, autocitire sau estimare de către operatorul de distribuție.
  • Furnizorul actual trebuie să emită factura finală în termen de 42 de zile de la schimbarea efectivă.

Cum pot face o sesizare la Electrica Furnizare?

Dacă întâmpini vreo situație problematică cu Electrica Furnizare, există modalități alternative de a face cunoscută nemulțumirea sau problemele întâmpinate. Un instrument eficient este formularul de plângeri, unde puteți detalia diverse aspecte precum clauzele contractuale, modalitatea de facturare, consumul și valoarea de pe factura Electrica Furnizare electrică sau gaze naturale, sau alte aspecte legate de serviciile furnizate.

Pentru a raporta deficiențele în alimentarea cu energie electrică și pentru a semnala deranjamentele în rețelele electrice, contactează direct operatorul de distribuție în funcție de zona în care stai, utilizând numerele de telefon dedicate sau serviciul de relații cu clienții al Electrica Furnizare pentru a obține informații suplimentare.
Dacă distribuitorul tău de energie este parte a Grupului Electrica (DEER) ai la dispoziție serviciul Telverde:

  1. 0800 400 929 - Zona Transilvania Nord
  2. 0800 500 929 - Zona Transilvania Sud
  3. 0800 500 205 - Zona Muntenia Nord

Aplicația MyElectrica - Oficiul virtual Electrica

Dacă ești client Electrica și cauți o modalitate simplă și rapidă de a gestiona toate informațiile legate de energia electrică sau gazele naturale, ai la dispoziție Oficiul virtual Electrica sub forma de aplicație.

🔓MyElectrica autentificare

Dacă ai un cont, procesul MyElectrica autentificare este simplu: din aplicație sau portal web introduci numele de utilizator și parola, apoi apasă pe Login pentru a accesa oficiul virtual Electrica.

aplicația myelctrica
  1. Descarcă aplicația myElectrica din Google Play , App Store sau AppGallery.
    Accesează portalul web MyElectrica,

  2. Dacă nu ai cont apasă pe opțiunea Creare cont nou
    Completează câmpurile obligatorii cu informațiile din factura ta.
    Setează o parolă sigură și, dacă dorești, bifează opțiunea pentru factura electronică.
    Finalizează înregistrarea și confirmă adresa de email prin link-ul primit.

🔒Întâmpini probleme la MyElectrica autentificare?

  • ⚙️Dacă ai uitat parola, folosește opțiunea „Resetare parolă” din aplicație sau portal. Introdu adresa de email asociată contului tău pentru a primi instrucțiuni.
  • ⚙️Asigură-te că numele de utilizator și parola sunt corect introduse (verifică dacă funcția Caps Lock este activată accidental).
  • ⚙️Adresă email greșită la înregistrare? Reîncepe înregistrarea după șapte zile sau contactează suportul cu detalii.
  • ⚙️Dacă întâmpini alte dificultăți, contactează echipa de suport la adresa [email protected].

❌Ștergere cont MyElectrica

Ștergerea contului MyElectrica este utilă dacă nu folosești oficiul virtual Electrica și vrei să elimini accesul la datele tale personale sau dacă vrei să dezactivezi un cont pe care nu îl mai folosești.

Dacă ai decis că vrei ștergere cont MyElectrica, urmează acești pași:

  1. Intră în aplicația MyElectrica folosind adresa de email și parola ta.
  2. Accesează secțiunea Contul Meu, în partea dreaptă-sus a aplicației, lângă numele tău, vei vedea o pictogramă sub formă de omuleț pe un fundal albastru.
  3. În Contul Meu, poți alege între Adaugă cod client nou pentru a asocia un alt loc de consum sau Ștergere cont pentru a șterge contul.
  4. Aplicația te va întreba dacă ești sigur, apasă Continuă și procesul de ștergere cont MyElectrica va fi finalizat.

Dacă dorești doar să îți actualizezi datele personale sau să schimbi codul de client asociat contului tău, nu este necesar să ștergi contul MyElectrica! Poți face aceste modificări direct din aplicație.

ℹ️ Diferența dintre ștergerea contului și rezilierea contractului

Mulți utilizatori confundă ștergerea contului MyElectrica cu rezilierea contractului de furnizare.
Ștergerea contului:
Elimină accesul tău la aplicația MyElectrica.
Nu afectează contractul de furnizare a energiei electrice sau gazelor naturale.
Rezilierea contractului:
Înseamnă încheierea relației contractuale cu Electrica Furnizare.
Poate fi făcută doar la unul dintre punctele de relații cu clienții Electrica.
Este necesar să completezi un formular și să predai documentele solicitate.

🔑Beneficiile MyElectrica cont

  • 📝 MyElectrica transmitere index autocitit
    Renunță la stresul de a nota indexul pe hârtie sau de a suna la serviciul clienți. Acum poți transmite direct din aplicație indexul autocitit, rapid și fără bătăi de cap.
  • 📄 Vizualizează istoricul facturilor
    Aplicația îți oferă acces la toate facturile tale anterioare, astfel încât să le poți consulta oricând ai nevoie.
  • 💳 Vizualizează istoricul plăților
    Ții evidența plăților făcute? MyElectrica îți afișează un istoric detaliat al tuturor tranzacțiilor tale, astfel încât să știi exact ce și când ai plătit.
  • 📈 Vizualizează graficul de consum
    Vrei să îți înțelegi mai bine consumul de energie? Aplicația creează grafice intuitive care îți arată cum și când ai consumat mai mult. Astfel, poți găsi metode să economisești energie.
  • 💻 Plătește online facturile
    Evită drumurile la ghișeu! Cu MyElectrica, îți poți plăti facturile de energie electrică și gaze naturale direct din aplicație, rapid și în siguranță.
  • 📍 Localizează punctele de relații cu clienții Ai nevoie să vizitezi un punct de relații cu clienții? Harta din aplicație îți arată locațiile disponibile, astfel încât să găsești cel mai apropiat birou.
  • 💬 Contact direct
    Ai o întrebare sau o problemă? Trimite un mesaj direct din aplicație către echipa de suport și primești ajutor rapid, fără să aștepți la telefon.

Nu funcționează aplicația MyElectrica? Pentru o experiență cât mai fluidă și lipsită de probleme în utilizarea aplicației MyElectrica, este esențial să urmezi câteva pași simpli:
Asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicației pentru a beneficia de cele mai noi funcționalități și pentru a remedia eventualele erori.
Fă actualizări regulate pentru a avea mereu ultima versiune instalată pentru a menține aplicația în condiții optime de funcționare.
Deși aplicația funcționează în general corect, este posibil să existe unele probleme temporare, mai ales după efectuarea unor lucrări de mentenanță la rețeaua informatică. În astfel de situații, Electrica pune la dispoziție și alte canale de comunicare pentru a oferi asistență și suport suplimentar utilizatorilor săi.

Cine este Electrica Furnizare?

Electrica Furnizare SA este o companie de referință în sectorul energetic din România, având rădăcini adânci și o tradiție de peste 120 de ani. Compania funcționează în forma sa actuală din luna iulie 2011, când cele trei filiale de furnizare ale Grupului Electrica - Transilvania Nord, Transilvania Sud și Muntenia Nord au fuzionat creând o abordare unitară și mai bine adaptată nevoilor clienților, îmbunătățind astfel relațiile comerciale.

Cine este Grupul Electrica?

Grupul Electrica se remarcă ca unul dintre cei mai importanți distribuitori și furnizori de energie electrică din România. Furnizează de energie electrică atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei non-casnici, gestionează servicii asociate rețelelor externe de distribuție și produce de energie electrică din surse regenerabile, iar în prezent. Grupul cuprinde:

  1. Distribuție Energie Electrica Romania S.A. (DEER) - Principala activitate fiind de distribuție a energiei electrice în Transilvania Nord, Transilvania Sud și Muntenia Nord
  2. Electrica Furnizare S.A. (EFSA) - Are ca activitate comercializarea energiei electrice și furnizarea de gaze naturale
  3. Electrica Serv S.A. (SERV) - Oferă servicii în sectorul energetic: întreținere, reparații, construcții
  4. Sunwind Energy S.R.L. (SWE)- Dezvoltă proiectul fotovoltaic Satu Mare 2, cu o capacitate instalată proiectată de 27 MW, în vecinătatea orașului Satu Mare
  5. New Trend Energy S.R.L. (NTE) - Dezvoltă proiectul fotovoltaic Satu Mare 3, cu o capacitate proiectată de 59MW, în vecinătatea orașului Satu Mare
  6. Foton Power Energy S.R.L. (FPE)- Dezvoltă proiectul fotovoltaic Bihor 1, cu o capacitate instalată de 77,5 MW, în vecinătatea orașului Oradea
  7. Crucea Power Park S.R.L. (CPP)- Dezvolta proiectul eolian Crucea Est, cu o capacitate instalată de 121 MW și o capacitate de stocare a energiei electrice proiectata de 60 MWh (15 MW x 4h), în vecinătatea comunei Crucea județul Constanța

Electrica Furnizare S.A. furnizează energie electrică, gaze naturale și servicii de întreținere energetică în toată România. Este atât furnizor concurențial, cât și furnizor de ultimă instanță, garantând continuitatea și siguranța alimentării cu energie electrică.

Citește și despre Electrica Furnizare