Electrica Furnizare S.A., parte a Grupului Electrica, este un jucător important în distribuția și furnizarea de energie electrică și gaze naturale în România. Ca singura companie listată din acest sector, se angajează la transparență și eficiență în servicii. Pentru asistență, apelează 0244 406 006 (luni-vineri, 08:00-20:00), folosește formularul de pe site sau secțiunea eChat.

Cine este Electrica Furnizare?

Electrica Furnizare SA este o companie de referință în sectorul energetic din România, având rădăcini adânci și o tradiție de peste 120 de ani. Compania funcționează în forma sa actuală din luna iulie 2011, când cele trei filiale de furnizare ale Grupului Electrica - Transilvania Nord, Transilvania Sud și Muntenia Nord au fuzionat creând o abordare unitară și mai bine adaptată nevoilor clienților, îmbunătățind astfel relațiile comerciale.

Cine este Grupul Electrica?

Grupul Electrica se remarcă ca unul dintre cei mai importanți distribuitori și furnizori de energie electrică din România. Furnizează de energie electrică atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei non-casnici, gestionează servicii asociate rețelelor externe de distribuție și produce de energie electrică din surse regenerabile, iar în prezent. Grupul cuprinde:

  1. Distributie Energie Electrica Romania S.A. (DEER) - Principala activitate fiind de distribuție a energiei electrice în Transilvania Nord, Transilvania Sud și Muntenia Nord
  2. Electrica Furnizare S.A. (EFSA) - Are ca activitate comercializarea energiei electrice și furnizarea de gaze naturale
  3. Electrica Serv S.A. (SERV) - Oferă servicii în sectorul energetic: întreținere, reparații, construcții
  4. Sunwind Energy S.R.L. (SWE)- Dezvoltă proiectul fotovoltaic Satu Mare 2, cu o capacitate instalată proiectată de 27 MW, în vecinătatea orașului Satu Mare
  5. New Trend Energy S.R.L. (NTE) - Dezvoltă proiectul fotovoltaic Satu Mare 3, cu o capacitate proiectată de 59MW, în vecinătatea orașului Satu Mare
  6. Foton Power Energy S.R.L. (FPE)- Dezvoltă proiectul fotovoltaic Bihor 1, cu o capacitate instalată de 77,5 MW, în vecinătatea orașului Oradea
  7. Crucea Power Park S.R.L. (CPP)- Dezvolta proiectul eolian Crucea Est, cu o capacitate instalată de 121 MW și o capacitate de stocare a energiei electrice proiectata de 60 MWh (15 MW x 4h), în vecinătatea comunei Crucea județul Constanța

Electrica Furnizare S.A. se ocupă în principal de furnizarea energiei electrice, dar oferă de asemenea servicii de furnizare gaze naturale și servicii energetice de întreținere pe întreg teritoriul țării. Compania deține rolul de furnizor concurențial și de furnizor de ultimă instanță, asigurând astfel continuitatea și siguranța în alimentarea cu energie electrică pentru consumatorii din România.

Oferta de preț pe piața energiei a Electrica Furnizare?

Probabil te întrebi care este prețul serviciilor de furnizare la Electrica? Vom explora în continuare cum arată ofertele Electrica Furnizare pentru a te ajuta să faci cea mai bună alegere pentru nevoile tale energetice. În oferta Electrica Furnizare există și pachetul de furnizare a energiei electrice și gaze naturale, denumit Împreună, destinat atât clienților casnici, cât și clienților business.

Oferte Energie Electrica Furnizare

Energie electrică
începând cu
0,68
RON /kWh
Prețuri plafonate

Stabil 30

View More View Less garanties

Detalii ofertă

  • preț unic, fără abonament
  • facturi detaliate, cu evidențierea costurilor
  • cont gratuit MyElectrica
Energie electrică
Valoare dezechilibre plus componenta de furnizare
0,09816
RON /kWh fără TVA
Prețuri plafonate

Electrica Dinamic

View More View Less garanties

Detalii ofertă

  • este necesar un contor inteligent integrat într-un sistem de măsurare inteligentă (SMI)
  • control și monetizare mai bună a consumului de energie
  • implică o volatilitate mare a prețurilor
Gaze naturale
începând cu
0,25383
RON /kWh fără TVA
variază în funcție de zona ta de reședință

Gaz stabil

View More View Less garanties

Detalii ofertă

  • prețul variază în funcție de distribuitor
  • facilitează relația cu operatorul de distribuție
  • De ce să alegi Electrica Furnizare?
  • Produse Flexibile - De exemplu, produsul Gaz Stabil nu este condiționate de semnarea unui contract pentru furnizarea energiei electrice. Pe de altă parte, produsul Împreună este destinat clienților casnici care doresc furnizarea la pachet a energiei electrice și a gazelor naturale, beneficiind de prețuri fixe și alte avantaje convenabile.
  • Asistență și Comunicare Eficientă - Ai acces rapid și eficient la asistența atât prin intermediul unui call center cu număr unic unde ai posibilitatea de a transmite indexul autocitit gratuit, cât și aplicația MyElectrica, unde poți gestiona convenabil relația cu furnizorul direct de pe dispozitivul mobil.

Cum pot contacta Electrica Furnizare?

Metodele de contact Electrica Furnizare
☎️ Relații Clienți0244 406 006 disponibil de Luni până Vineri, în intervalul 8:00-20:00
🔒 Contul MyelectricaPrin logare fie direct pe pagina Electrica Furnizare sau instalând aplicația MyElectrica disponibilă în Google Play, App Store, AppGallery
✉️ E-mail[email protected]
🖨️ Fax0371 608 070
💬 Chat pe siteDisponibil accesând în dreapta jos secțiunea Cu ce te putem ajuta?
📜 Formularul online- Momentan indisponibil - Pe site-ul companiei în secțiunea dedicată contactului
📫 PoștăȘos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736, București

Oficiul virtual Electrica prin MyElectrica - Tot ce trebuie să știi

Ce este MyElectrica?

MyElectrica este un oficiu virtual Electrica sub forma unei platforme online disponibilă sub formă de aplicație mobilă și portal web, care permite clienților Electrica Furnizare să își gestioneze contul de client direct de pe telefon sau computer. Prin intermediul aplicației, utilizatorii pot plăti facturile, trimite indexul autocitit, vizualiza istoricul de consum și multe altele, fără a mai fi nevoie să se deplaseze la un punct de lucru.

Ce poți să faci prin intermediul MyElectrica?

💸Plată facturi - Online, simplu și rapid, direct de pe telefon sau computer.
🖩Transmite indexul - Comunică indexul contorului tău în doar câțiva pași.
📊Verifica istoricul consumului: Urmărește evoluția consumului tău de energie.
📍Găsești cel mai apropiat punct de lucru: Localizează rapid un punct de relații cu clienții în apropierea ta.
💬Contactează suportul clienți - Adresează orice întrebare sau problemă direct către Electrica Furnizare.

Cum creezi un cont MyElectrica?

Descărcare aplicație - Descarcă aplicația MyElectrica din App Store sau Google Play.
Înregistrare - Apasă pe butonul "Creează cont" și completează formularul cu datele tale personale, inclusiv codul de client și numărul locului de consum (aceste informații le găsești pe factura de energie electrică).
Activare cont - Vei primi un email de confirmare. Accesează link-ul din email pentru a-ți activa contul.

Cum transmit indexul autocitit cu MyElectrica?

MyElectrica este un oficiu virtual Electrica sub forma unei platforme online disponibilă sub formă de aplicație mobilă și portal web, care permite clienților Electrica Furnizare să își gestioneze contul de client direct de pe telefon sau computer. Prin intermediul aplicației, utilizatorii pot plăti facturile, trimite indexul autocitit, vizualiza istoricul de consum și multe altele, fără a mai fi nevoie să se deplaseze la un punct de lucru.

Ce mai poți să faci cu MyElectrica?

✉️Notificări - Primești notificări cu privire la scadențele facturilor, evenimente importante sau actualizări ale aplicației.
📋Istoricul plăților - Vezi toate plățile efectuate și datele acestora.
📊 Grafice de consum - Analizează evoluția consumului tău în timp.
Întrebări frecvente - Găsești răspunsuri la cele mai comune întrebări.

Beneficiile utilizării MyElectrica

Utilizarea aplicației MyElectrica aduce numeroase beneficii clienților Electrica Furnizare, printre care:
🪶Confort - Gestionarea contului și plata facturilor direct de pe telefon sau computer.
👁️Transparență - Acces rapid la istoricul de consum și plăți.
Eficiență - Posibilitatea de a trimite indexul autocitit și de a plăti facturile fără a te deplasa.
👋Comunicare facilă - Contact rapid și ușor cu furnizorul prin intermediul aplicației.

Nu funcționează aplicația MyElectrica? Pentru o experiență cât mai fluidă și lipsită de probleme în utilizarea aplicației MyElectrica, este esențial să urmezi câteva pași simpli:
Asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicației pentru a beneficia de cele mai noi funcționalități și pentru a remedia eventualele erori.
Fă actualizări regulate pentru a avea mereu ultima versiune instalată pentru a menține aplicația în condiții optime de funcționare.
Deși aplicația funcționează în general corect, este posibil să existe unele probleme temporare, mai ales după efectuarea unor lucrări de mentenanță la rețeaua informatică. În astfel de situații, Electrica pune la dispoziție și alte canale de comunicare pentru a oferi asistență și suport suplimentar utilizatorilor săi.

Cum pot deveni client Electrica Furnizare?

Procesul de schimbare a furnizorului la Electrica este simplu GRATUIT și necesită câțiva pași de urmat. Fie că vrei să schimbi titularul de pe contractul actual, vrei să devi client furnizare pentru o locuință nouă sau vrei să schimbi furnizorul. Ce trebuie TU să faci este:

  1. Alegi oferta potrivită pentru tine: energie electrică, gaze naturale sau împreună.
  2. Completezi cererea de încheiere a contractului de furnizare a energiei electrice și o depui sau transmiți împreună cu documentele solicitate, după ce clauzele contractuale au fost convenite. Contractul încheiat cu Electrica Furnizare va intra în vigoare de la data încetării contractului de furnizare actual.

Ce urmează în continuare:

  • Electrica Furnizare va notifica operatorul de rețea și furnizorul actual despre denunțarea unilaterală a contractului de furnizare.
  • Furnizorul actual trebuie să permită schimbarea furnizorului în termen de 21 zile.
  • Operatorul de rețea trebuie să verifice și să valideze datele în 3 zile lucrătoare și să confirme data schimbării.
  • În termen de 8 zile lucrătoare după schimbarea furnizorului, operatorul de rețea va comunica indexul echipamentului de măsurare. Pentru clienții noncasnici mari, indexul se stabilește prin citire.entru clienții casnici și noncasnici mici, indexul se stabilește prin citire, autocitire sau estimare de către operatorul de distribuție.
  • Furnizorul actual trebuie să emită factura finală în termen de 42 de zile de la schimbarea efectivă.

Cum pot face o sesizare la Electrica Furnizare?

Dacă întâmpini vreo situație problematică cu Electrica Furnizare, există modalități alternative de a face cunoscută nemulțumirea sau problemele întâmpinate. Un instrument eficient este formularul de plângeri, unde puteți detalia diverse aspecte precum clauzele contractuale, modalitatea de facturare, consumul și valoarea de pe factura Electrica Furnizare electrică sau gaze naturale, sau alte aspecte legate de serviciile furnizate.

Pentru a raporta deficiențele în alimentarea cu energie electrică și pentru a semnala deranjamentele în rețelele electrice, contactează direct operatorul de distribuție în funcție de zona în care stai, utilizând numerele de telefon dedicate sau serviciul de relații cu clienții al Electrica Furnizare pentru a obține informații suplimentare.
Dacă distribuitorul tău de energie este parte a Grupului Electrica (DEER) ai la dispoziție serviciul Telverde:

  1. 0800 400 929 - Zona Transilvania Nord
  2. 0800 500 929 - Zona Transilvania Sud
  3. 0800 500 205 - Zona Muntenia Nord

Read more article about Electrica Furnizare