Distrigaz Sud Rețele: Lider în Distribuția Gazelor din România
Distrigaz Sud Rețele, parte a grupului ENGIE, este cel mai mare distribuitor de gaze naturale din România, acoperind 21 de județe și București. În caz de urgență privind gazele naturale sună la 0800 877 778 (gratuit, non-stop). Pentru alte informații, Call Center-ul este disponibil la 021 9376, de luni până vineri, între 8:00 și 20:00.
Harta acoperire Distrigaz Sud Rețele
Distrigaz Sud Rețele este cel mai mare distribuitor de gaze naturale din România și administrează o rețea de peste 22.000 km, asigurând eficiența, transparența și siguranța distribuției pentru aproximativ 2 milioane de clienți.
Tarife distribuție Distrigaz Sud Rețele
Tarifele de distribuție a gazelor naturale, reglementate de Autoritatea Națională de Reglementare în Energie și reflectă costurile serviciilor de distribuție oferite de Distrigaz Sud Rețele.
Categoria de consum | Preț (fără TVA) |
---|---|
Categoria C1 consum anual de până la 280 MWh | 0,6092 kWh |
Categoria C2 consum anual între 280 MWh şi 2800 MWh | 0,5743 kWh |
Categoria C3 consum anual între 2800 MWh şi 28000 MWh | 0,5477 kWh |
Distrigaz Sud Rețele contact
Pentru orice întrebări sau nevoi legate de serviciile Distrigaz Sud Rețele, ai la dispoziție mai multe metode de contact, simple și rapide:
Distrigaz Sud Rețele contact | |
---|---|
📞 Telefon ‼️URGENȚE ‼️ | 0800 877 778 - Gratuit apelabil Non-Stop |
☎️Telefon Call Center | 021 9376 Număr cu tarif normal apelabile de Luni-Vineri între 8:00-20.00 |
✉️E-mail: | [email protected] |
🖨️Fax: | 021 3012 157 |
💻 Portal Distrigaz Sud Retele | Prin portalul ePortalDGSR |
📜Formular online | Prin completarea formularului online. |
💬Chat online | Accesezi în partea de drepta jos iconița de chat. |
📬 Poștă: | Bulevardul Mărășești, București 040254 |
Date actualizate din decembrie 2024
Distrigaz Sud Rețele contact Puncte relații clienți
Pentru a veni în sprijinul clienților săi, Distrigaz Sud Rețele, parte a grupului ENGIE, pune la dispoziție mai multe locații de relații cu publicul în județele unde operează.În aceste centre, poți obține informații despre racordare, servicii tehnice, avize și poți transmite indexul.
Locația | Adresa și program |
---|---|
Alexandria | 📍Str. Viitorului nr. 58, Alexandria, Jud. Teleorman 🕒 L-V: 8.30-4.30 *pauză între 12.00-12.30 |
Brașov | 📍Str. Bisericii Române 107 A, Brașov, Jud. Brașov 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
București | 📍Bd. Mărășești nr. 4-6, Corp B, Sector 4, București 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Buzău | 📍Bd. Unirii, bloc 16E-16F, Buzău, Jud. Buzău 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Călărași | 📍Str. Luceafărului nr. 22, Călărași, Jud. Călărași 🕒 L-V: 8.30-4.30 *pauză între 12.00-12.30 |
Constanța | 📍Str. Vasile Pârvan nr. 16, Constanța, Jud. Constanța 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Craiova | 📍Str. Bibescu nr. 33, Craiova, Jud. Dolj 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Galați | 📍Str. Regiment 11 Siret nr. 46 A, Galați, Jud. Galați 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Giurgiu | 📍Bd. 1 Decembrie 1918, Complex Danubius, Giurgiu, Jud. Giurgiu 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Pitești | 📍Str. Lânărie nr. 7-9, Pitești, Jud. Argeș 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Ploiești | 📍Cartier Albert nr. 956A (DN1), Comuna Blejoi, Jud. Prahova 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Râmnicu Vâlcea | 📍Str. Banu Mărăcine nr. 44 A, Râmnicu Vâlcea, Jud. Vâlcea 🕒 L-V: 8.30-4.30 *pauză între 12.00-12.30 |
Slatina | 📍Str. Textilistului nr. 8B, Slatina, Jud. Olt 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Târgoviște | 📍B-dul Eroilor nr. 32-32 A, Târgoviște, Jud. Dâmbovița 🕒 L-V: 8.30-4.30 |
Târgu Jiu | 📍Str. Narciselor nr. 1, Târgu Jiu, Jud. Gorj 🕒 L-V: 8.30-4.30 *pauză între 12.00-12.30 |
Turnu Măgurele | 📍Șos. Alexandriei nr. 15, Turnu Măgurele, Jud. Teleorman 🕒 L-V: 8.30-4.30 *pauză între 12.00-12.30 |
Date actualizate din decembrie 2024
Serviciile Oferite de Distrigaz Sud Rețele
- Branșament la rețeaua de gaze naturale
Este legătura dintre conducta de gaz de pe strada ta și firida de la limita proprietății (stația/postul de reglare și măsurare). Include și extinderea conductei dacă este necesară pentru conectare. - Suplimentarea Debitului
Crește debitul de gaz disponibil fără a înlocui regulatorul, atunci când ai nevoie de mai mult gaz pentru noile aparate. - Remplasarea Branșamentului
Mutarea racordului de gaz pe un nou traseu și dezafectarea celui vechi, dacă reconfigurezi proprietatea. - Redimensionarea Postului de Reglare
Înlocuirea echipamentelor pentru a gestiona un debit mai mare, necesar în cazul unui consum crescut.
Vezi Stadiul Cererii Tale de Racordare la Distrigaz Sud Rețele
Dacă ai depus o cerere de racordare la Distrigaz Sud Rețele, poți verifica ușor stadiul acesteia. Tot ce trebuie să faci este să intri pe pagina dedicată selectezi județul și localitatea imobilului pentru care ai făcut solicitarea și să alegi perioada care te interesează. Aici vei găsi lista completă cu cererile tale și statusul lor actualizat.
Portal Distrigaz Sud Rețele - ePortalDGSR
Prin acest portal, ai acces la o serie de funcționalități utile direct de pe laptop sau telefon, fără să mai fie nevoie să mergi la un ghișeu fizic. Iată câteva dintre cele mai importante lucruri pe care le poți face:
- Depunerea cererilor de racordare la sistemul de distribuție
Dacă vrei să te racordezi la rețeaua de gaze, poți depune cererea și toate documentele necesare online. Totul este simplificat și accesibil. - Adăugarea locului de consum și transmiterea indexului de gaze
Vrei să înregistrezi un nou loc de consum? Sau să transmiți indexul contorului? Acum poți face asta rapid, fără complicații. - Acces la informații despre verificări și revizii
Portalul îți oferă detalii despre data următoarei verificări sau revizii a instalației tale de gaze. Nu mai trebuie să îți amintești singur! - Monitorizarea statusului solicitărilor și acces la istoricul lor
Poți verifica în timp real unde se află cererea ta în procesare și să vezi documentele emise anterior. - Eliberarea avizelor de traseu, principiu sau amplasament
Acum poți depune cererea și documentele aferente fără să te deplasezi. Economisești timp și energie, totul fiind digitalizat.
Selectra explică:
Tipuri de întreruperi ale Gazelor Naturale
Neplanificate: Apar accidental, din cauza unor avarii sau intervenții ale terților.
Planificate: Sunt anunțate din timp și fac parte din planul anual de mentenanță.
Planificate pe termen scurt: Lucrări urgente, anunțate cu cel puțin 48 de ore înainte.
Ce poți face?
Verifică online: Intră pe pagina Distrigaz Sud Rețele pentru a vedea dacă întreruperea este programată.
Raportează problemele: Dacă e o avarie, sună la linia de urgență și oferă detalii precise.
Planifică înainte: Dacă știi despre o întrerupere programată, pregătește soluții alternative pentru gătit sau încălzire.
Transmiterea indexului la Distrigaz Sud Rețele
Autocitirea este disponibilă pentru consumatorii din categoriile C1 și C2, care au un consum anual de până la 2.800 MWh. Asigură-te că te afli în perioada corectă de transmitere menționată pe factura ta. Pentru categoriile C3 - C5, indexul este citit de angajații Distrigaz Sud Rețele lunar.
- Online: Accesează contul tău în ePortalDGSR și completează valoarea afișată pe contor.
- Telefonic: Sună la 0800 800 200 pentru a comunica indexul.
- Chatbot: Accesează secțiunea “Transmitere index” din Chatbot pentru a transmite rapid valoarea contorului.
Plătește online pentru Serviciile Distrigaz Sud Rețele
Acum poți plăti simplu și rapid pentru serviciile oferite de Distrigaz Sud Rețele direct online.
Direct de pe pagina de plata online. Ai nevie de cont client, număr document de plată și adresa de e-mail.
Prin autentificarea în portal Distrigaz Sud Retele ePortalDGSR.
Cum pot face reclamatii către Distrigaz Sud Retele?
DDacă ai o problemă sau nemulțumire legată de serviciile oferite de Distrigaz Sud Rețele, iată ce poți face:
Telefonic - Sună la serviciul clienți la numărul dedicat 021 9376, un operator te va ajuta să rezolvi probelma.
E-mail - Trimite reclamația ta pe adresa email Distrigaz Sud Retele.
Formular de Contact - Poți, de asemenea, să folosești formularul disponibil la secțiunea Contactează-ne online disponibil pe site-ul Distrigaz Sud. Completează formularul cu datele personale, încarcă document dacă este cazul și trimiți solicitarea.
Online - Portal Distrigaz Sud Retele - Accesează secțiunea dedicată reclamațiilor pe portalul ePortalDGSR. Acolo poți completa un formular simplu cu detaliile problemei tale.
Într-unul din sediile relații cliențiVizitează cel mai apropiat punct de relații cu clienții pentru a depune reclamația direct.
Citește și despre: