Nova Power& Gas  furnizează energie electrică și gaze naturale, oferind unul dintre cele mai ecologice portofolii din piață, cu 9 MW de energie verde anual produsă în parcurile sale fotovoltaice proprii. Pentru informații detaliate, poți apela serviciul de relații cu clienții la 021 9246 sau 0264 708 134, de luni până vineri între 8:00 și 20:00.

Ce oferă Nova Power?

Nova Power oferă un serviciu integrat, acoperind atât furnizarea, cât și infrastructura de distribuție pentru energie electrică și gaze naturale:

Energie electrică

  1. Furnizare energie electrică - pachete 100 % online, tarife fixe sau variabile, energie 100 % verde din parcurile fotovoltaice proprii și gestionare digitală prin MyNova.
  2. Distribuție - Au o rețea de distribuție de tensiune medie în parcul industrial REIF Câmpia Turzii, cu o putere de 6 MW și un consum anual de circa 20.500 MWh. Iar consumatorii din parc sunt alimentați direct din parcul fotovoltaic Nova din apropiere. Asta înseamnă energie verde și costuri mai mici pentru toată lumea.
  3. Producție - Nova investește constant în energie curată. Încă din 2012, au început să dezvolte parcuri fotovoltaice pentru a produce energie verde. Energia aceasta trece printr-un proces de conversie și o parte din ea ajunge în sistemul energetic național.

Gaze naturale

  1. Furnizare gaze naturale - contractare rapidă online, tarife avantajoase pe perioade de până la 24 de luni, suport digital complet și transmitere ușoară a indexului.
  2. Distribuție - În Câmpulung Moldovenesc există deja o rețea solidă de distribuție, iar de curând s-au extins și în comuna Moara din Suceava. Proiectele de extindere în viitor includ și Vatra Dornei, Sadova, Huedin și Stei, deci o mare parte a Bucovinei.
  3. Verificări Periodice - Echipa Nova, formată din profesioniști autorizați de ANRE, se asigură că toate aspectele legate de siguranța locuinței tale sunt gestionate cu atenție.

Oferta Nova

Energie Electrică
de la
0,68
RON / kWh

Energie electrică

ENERGIE verde
View More View Less garanties

Beneficii

  • Prețuri plafonate
  • Perioada contractuală - 12 luni
  • 100% energie verde
  • Contractare online
  • Aplicația mobilă NOVA
Gaze Naturale
Maxim
0,31
RON / kWh

Gaze naturale

vreau la nova
View More View Less garanties

Beneficii

  • Prețuri plafonate
  • Perioada contractuală - 6 luni
  • Contractare online
  • Aplicația mobilă NOVA

 

Oferta valabilă la iunie 2025

Aplicația MyNova (Nova Power & Gas)

Nova pune la dispoziția clienților săi aplicația mobilă „Nova Power & Gas” (denumită frecvent și „MyNova”), disponibilă gratuit pentru Android și iOS. Din momentul în care devii client Nova (iar contractul tău a fost semnat), vei primi automat și datele de logare în contul de client (pe e-mail), pe care le vei folosi şi în aplicație.

aplicația my cez

Descarcă aplicația MyNova Nova Power & Gas din Google Play sau App Store.
Sau intră pe pagina web.

  1. ✔️Semnează contractul - Odată ce ai completat și semnat digital contractul de furnizare, Nova creează automat contul tău de client.

  2. ✔️Verifică‑ți inbox‑ul - În câteva minute vei primi un e‑mail de la Nova (de pe adresa [email protected]) care conține: Nume utilizator și Parolă inițială.

  3. ✔️Accesează portalul sau aplicația - Introdu numele de utilizator și parola primite prin e‑mail. Apasă „Autentificare”/„Log In”.

  4. ✔️Schimbă‑ți parola (opțional, dar recomandat) - În secțiunea „Setări cont” alege „Schimbare parolă” și introdu o nouă parolă securizată.

Ce să faci dacă nu poți accesa aplicația MyNova?

Dacă nu ai primit datele de autentificare sau le-ai pierdut, contactează asistența Nova la:
Telefon: 021 9246
E‑mail: c[email protected]
 

  • Beneficiile aplicației Nova Power & Gas
  • Plătești facturi
    Facturile pot fi achitate rapid și ușor din aplicație. În plus, poți vizualiza istoricul plăților.
  • Transmiți index Nova Power & Gas
    Transmiterea indexului se poate face rapid direct din aplicație, accesând secțiunea „Autocitire Index”.
  • Monitorizezi consumul de electricitate și gaz
    Ai acces la rapoarte detaliate și grafice explicative. După transmiterea indexului lunar, aplicația generează automat un raport care arată evoluția consumului pe lună și pe an.

Contact Nova Power

Contact Vreau la NOVA
Mod de contactDetalii
📞 Telefon NOVA Power

Furnizare energie electrică și gaze naturale

  • 📳 021 9246 Luni - Vineri 8.00 - 20.00 - tarif normal
  • 📳 0264 708 134 tarif normal

Distribuție gaze naturale

  • 📳 0230 533 533 Dispecerat Gaz
  • 📳 0800 801 010 Gratuit
📧 E-mail NOVA Power[email protected]
📲 MyNova Prin intermediul aplicației Nova Power & Gas
💻 Online
📍 Fizic
  • 📫Cluj-Napoca – Calea Turzii Nr. 217
  • 📫Câmpulung Moldovenesc – Str. Mihai Eminescu Nr. 50A, jud. Suceava
  • 📫Moara – Str. Universității Nr. 213, jud. Suceava

Nova Power & Gas transmitere index

Pentru a asigura facturarea corectă, utilizatorii pot transmite indexul lunar de consum folosind una dintre următoarele metode:

Transmitere Index Nova
MetodaDetalii


Telefonic

  • 021 9246 - număr cu tarif normal, de Luni până Vineri intre orele 9:00-16:00


E-mail

[email protected]


Prin aplicația MyNova

Transmiterea indexului se poate face rapid direct din aplicație, accesând secțiunea Transmitere index.


Pe site-ul Nova

Indexul poate fi transmis și din contul de client de pe site-ul Nova, apoi logându-te în contul tău My Account Nova Power and Gas

Care este perioada de transmitere a indexului la Nova Power?

Indexul poate fi transmis între zilele 19-26 ale fiecărei luni. Utilizatorii aplicației My Nova Power & Gas vor primi o notificare la începutul acestei perioade, pentru a nu uita să trimită datele.

Cine este Nova Power & Gas?

Nova este un brand autohton care își propune să ofere tarife echitabile și servicii transparente în sectorul energetic.
Început în Transilvania, Nova Power s-a extins rapid, furnizând energie electrică și gaze naturale către mii de clienți, fie ei industriali sau rezidențiali, în întreaga țară.

Este unul dintre furnizorii din România care investește constant în extinderea rețelelor de gaze naturale în diverse orașe din România, facilitând astfel accesul la aceste servicii vitale pentru mai multe comunități.
Ca parte a grupului E-INFRA, alături de alte firme românești de succes, Nova sprijină dezvoltarea sustenabilă a infrastructurii naționale, contribuind la prosperitatea economică și la îmbunătățirea vieții tuturor românilor.

  • De ce să alegi Nova?
  • 100% energie electrică verde
  • Cont client ușor de gestionat - Poți să-ți gestionezi contul online, prin My Account sau aplicația Nova Power & Gas
  • Plătești factura ușor - Ai la dispoziție mai multe modalități de plată - online, prin aplicație, transfer bancar, Pay Point sau la un Centru de plăți UN-DOI
  • Asistență 24/7 - Nova îți oferă suport prin call-center, chat pe website, email și Facebook. Practic, sunt mereu la un click distanță!

Cum devii client Nova Power?

Procesul este rapid și simplu. Durează mai puțin de 30 de zile și Nova se ocupă de tot, inclusiv de anunțarea furnizorului tău actual. Astfel, tu nu trebuie să îți faci griji pentru nimic. Și cel mai important, nu va exista nicio întrerupere a serviciilor de energie electrică și gaze naturale pe durata schimbării furnizorului.

  1. Compară serviciile - Folosește calculatorul Nova pentru a compara ofertele și a vedea care este cea mai avantajoasă pentru tine. Fie că ești interesat de energie electrică, gaze naturale sau ambele vei găsi ceva potrivit nevoilor tale.
  2. Alege oferta - După ce ai comparat ofertele, alege tipul de serviciu și oferta care se potrivesc cel mai bine nevoilor tale.
  3. Completează formularul online - Introdu datele tale personale necesare (nume, prenume, domiciliu, locația de furnizare etc.) în formularul online.
  4. Încarcă documentele și semnează - Încarcă actul de identitate, declarația pe proprie răspundere și opțional, o factură recentă. Semnează contractul și ești gata să te bucuri de cele mai bune servicii!

Documente necesare pentru a deveni client Nova Power

Pentru a încheia un contract de furnizare cu Nova Power & Gas (client casnic), sunt necesare următoarele documente:

  • Acordul exprimat în scris al solicitantului, în care se precizează oferta aleasă (cerere de încheiere a contractului)
  • Copia actului de identitate (BI/CI) a titularului contractului
  • Declaraţie pe propria răspundere, care să includă cel puţin:
    Deţinerea unui drept locativ (proprietar, chiriaş, moştenitor etc.)
    Absenţa litigiilor locative privind spaţiul de consum
    Destinaţia spaţiului (doar activităţi casnice)
    Pentru gaze: utilizarea gazelor naturale exclusiv în scop casnic

Toate aceste documente se încarcă online, iar contractul poate fi semnat digital, fără deplasări la sediu.

Întrebări frecvente despre Nova Power&Gas

Ce se întâmplă dacă vreau să reziliez contractul cu Nova Power?

  • Orice contract de furnizare poate fi reziliat gratuit, fără penalități, cu un preaviz de 21 de zile.
  • Dacă ai beneficiat de o ofertă cu beneficii suplimentare (luni gratuite, servicii promoționale), condițiile de reziliere anticipate vor fi clar specificate în contract, totul este clar și la obiect, ca să știe exact la ce să se aștepte.

Ce durată are contractul de furnizare la Nova Power?

Contractul inițial este valabil 12 luni de la data semnării. La expirarea perioadei, dacă nici clientul și nici Nova nu notifică contrariul cu 30 de zile înainte, contractul se prelungește automat cu încă 12 luni.

Cum notific dacă decid că nu voi prelungi contractul?

Transmite o cerere scrisă sau un e‑mail la [email protected] cu cel puțin 30 de zile înainte de expirare, exprimând decizia de nerreinnoire.

Cum fac reclamații la Nova?

Citește și despre Nova Power