Distrigaz Vest asigură furnizarea și distribuția gazelor naturale în Oradea, Sânnicolau Român, Berechiu și Roit. Pentru urgențe, poți suna gratuit, non-stop, la 0800 800 428 sau la numerele 0760 678 818 și 0259 406 507. Ai acces la serviciile My Distrigaz Vest pentru gestionarea rapidă a facturilor și a contractului.
Ce servicii oferă Distrigaz Vest?
Furnizare
✅Relații clienți
Distribuție
Servicii
✅Racordare
Oferta furnizare gaze naturale Distrigaz Vest
Dacă dorești să închei un contract de furnizare gaze naturale, Distrigaz Vest îți pune la dispoziție metode rapide și accesibile. Urmează pașii de mai jos pentru a încheia un contract în funcție de preferințele tale.
- Online - Ai posibilitatea de a încheia un contract simplu și rapid, fără să te deplasezi:
Prin email: Trimite solicitarea ta la adresa de email: [email protected].
Prin platforma online a ANRE, accesând comparatorul posf.ro și alegând de acolo ofeta Distrigaz Vest. - Fizic - Dacă preferi interacțiunea directă, poți merge la unul dintre punctele de lucru Distrigaz Vest din:
Oradea
Sânnicolau Român
Cociuba Mare
Gaz
Furnizare gaze naturale
- Beneficiezi de preț plafonat
- Oferta valabilă până în martie 2025
- Perioadă nedeterminată
Oferta distribuție gaze naturale Distrigaz Vest
Prețurile reglementate pentru distribuția gazelor naturale sunt costuri stabilite prin lege, pe care clienții le achită în funcție de consumul anual de gaze. Aceste tarife sunt aprobate de autorități, în conformitate cu legislația în vigoare, pentru a asigura transparența și corectitudinea serviciilor oferite.
Ele se aplică doar clienților din localitățile în care Distrigaz Vest S.A. deține licența de distribuție, reflectând costurile asociate furnizării sigure și eficiente a gazelor naturale.
Zone de distribuție a gazelor naturale Ditrigaz Vest
Localități
📍Sânnicolau Roman
📍Berechiu
📍Roit
Categoria de consum | Tarif distribuție |
---|---|
Categoria C1 consum anual de până la 280 MWh | 0,03768 kWh |
Categoria C2 consum anual între 280 MWh şi 2800 MWh | 0,03388 kWh |
Categoria C3 consum anual între 2800 MWh şi 28000 MWh | 0,03140 kWh |
Date actualizate din decembrie 2024
Cum te poți racorda la rețeaua de gaze naturale Distrigaz Vest?
Depunerea cererii și achitarea tarifului de analiză
Pentru început, trebuie să completezi o cerere de racordare și să achiți tariful de analiză.
- Cât costă?
💸Tariful este de 200,00 Ron (fără TVA) sau 238,00 Ron (cu TVA) și este obligatoriu pentru toți solicitanții, inclusiv pentru cei care doresc modificări la racorduri existente. - De unde obții cererea?
📍La Biroul Relații Clienți - Primăria Oradea, Piața Unirii nr. 1, camera 5, parter.
💻Online - descarci cererea de pe site. - Cum trimiți cererea completată?
După ce ai completat și semnat cererea, trimite-o împreună cu documentele necesare și dovada plății:
📧Email: la [email protected]
📍Prin poștă: Str. Anghel I. Saligny nr. 8, Oradea, jud. Bihor.
Modalitățile de plată a facturii la Distrigaz Vest
- Card bancar
- Online: Accesați platforma My Distrigaz Vest și creați un cont gratuit. ATM-uri Raiffeisen Bank și BCR: Introduci codul de client și ID-ul facturii.
Agențiile Băncii Transilvania: Scanezi factura la aparatele de încasat.
Aparate de încasat: Disponibile în următoarele locații: Primăria Oradea (Piața Unirii, nr. 1, camera 5, parter), Primăria Sânnicolau Român
Aplicația Un-Doi Centru de Plăți: Descărcați aplicația de pe un-doi.ro și scanați codul de bare de pe factură sau introduceți codul de client. - Internet banking
Banca Transilvania (BT 24): Menționați codul de client și ID-ul facturii.
Raiffeisen Bank: Utilizați IBAN-ul RO07RZBR0000060018982391, completând codul de client și ID-ul facturii. - Aplicația telefonică PAGO - Disponibilă gratuit pe iOS și Android.
- Online: Accesați platforma My Distrigaz Vest și creați un cont gratuit. ATM-uri Raiffeisen Bank și BCR: Introduci codul de client și ID-ul facturii.
- Numerar
- La aparatele de încasat din: Primăria Oradea, Primăria Sânnicolau Român și Magazinul Instal Casa.
- Magazinele partenere Un-Doi Centru de Plăți. Verificați locațiile pe un-doi.ro.
- La agențiile:CEC Bank (prin adresa locului de consum sau scanarea facturii), BCR (prin completarea manuală a datelor sau utilizarea mașinilor multifuncționale și a ghișeelor automate).
Ce poți face cu My Distrigaz vest?
Verifici situația facturilor: Consultă facturile emise, plățile efectuate și descarcă-le oricând ai nevoie.
Detalii despre contract: Vizualizezi toate informațiile legate de contractele tale încheiate cu Distrigaz Vest.
Verifici consumul de gaze naturale: Accesezi online informații detaliate despre consumul tău.
Pentru a accesa aceste funcționalități, este necesar să îți creezi un cont pe platformă.
Distrigaz Vest login și creeare cont
Distrigaz Vest are o platforma online care îți permite să accesezi și să gestionezi toate informațiile legate de contul tău de furnizare gaze naturale.
Crearea unui cont este simplă, iar o dată autentificat, vei putea să îți gestionezi serviciile de furnizare gaz natural rapid și eficient.
- Accesează pagina de înregistrare
Dacă ai cont - completezi datele tale de înregoistrare și finalizezi Distrigaz Vest login
Dacă nu ai cont - Apasă pe butonul „Creați un cont” din partea stângă a paginii principale. - Completează câmpurile necesare - în pagina de înregistrare, trebuie să furnizezi următoarele informații:
Adresa de email validă: Aceasta va fi folosită pentru confirmare și login My distrigaz vest.
Parola dorită: Creează o parolă sigură, dar ușor de reținut.
Codul client: Îl găsești pe factura ta de gaze, în partea dreaptă sus.
Seria și numărul facturii: Poți utiliza orice factură de furnizare a gazelor emisă recent.
Distrigaz Vest Contact
Pentru orice întrebări sau cerințe referitoare la serviciile Distrigaz Vest, te invităm să folosești opțiunile de contact rapide și ușor accesibile:
Distrigaz Vest contact | |
---|---|
📞 Telefon ‼️URGENȚE ‼️ | 0800 800 428 - Gratuit apelabil Non-Stop 0760 678 818 - Dispecerat 0760 406 559 - număr cu tarif normal Non-Stop 0259 406 507 - număr cu tarif normal Non-Stop |
☎️Telefon Call Center | 0259 706 706 Număr cu tarif normal apelabile de Luni-Vineri între 8:00-16.00 |
☎️Telefon | 0259 406 507 - Dispecerat |
✉️E-mail: | [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] |
🖨️Fax: | 0259 406 507 |
💻 My Distrigazvest | Distrigaz Vest login prin adresa online. |
📜Formular de contact | Prin completarea formularului online. |
📍 Puncte de lucru relații clienți: | Oradea - în incinta Primăriei Municipiului Oradea (camera 5 parter) Sânnicolau Român - în incinta Primăriei Sânnicolau Român Cociuba Mare - în incinta Primăriei Cociuba Mare |
📬 Poștă: | str. Anghel I. Saligny, nr.8, Oradea, jud.Bihor |
Situații posibile și documente necesare | ||
---|---|---|
Dacă titularul contractului a decedat și tu ai dobândit calitatea de moștenitor, va trebui să depui pe lângă documentele obligatorii - 📜Certificatul de moștenitor. | Dacă ai cumpărat imobilul și dorești să preiei contractul de furnizare gaze, va trebui să depui pe lângă documentele obligatorii următoarele documente: 📜Contractul de vânzare-cumpărare 📜Extras de carte funciară | Documente obligatorii în orice caz: 📜Copie după cartea de identitate a titularului actual sau a solicitantului. 📜Declarație pe proprie răspundere– document în care confirmi informațiile furnizate. 📜Cererea de reziliere a contractului de furnizare gaze naturale |
Cum poți depune o plângere la Distrigaz Vest?
Distrigaz Vest oferă mai multe metode prin care să depui o plângere, iar procesul este simplu și accesibil. Dacă întâmpini dificultăți, nu ezita să contactezi biroul de relații cu clienții sau să accesezi sprijinul ANRE pentru soluționarea problemelor tale
- Completează formularul de plângere
Primul pas este să completezi formularul de înregistrare a plângerii, pus la dispoziție pe site-ul oficial Distrigaz Vest. - Trimite plângerea
Ai mai multe modalități de a transmite plângerea:
Direct, în persoană -mergi la Biroul de Relații cu Clienții din Primăria Oradea, Piața Unirii, nr. 1, camera 5, parter.
Prin telefon sau fax: Tel Verde: 0800 800 428 (apel gratuit, disponibil 24/7 din rețele fixe)
Telefon: 0259 406 507
Fax: 0259 406 508.
Tipuri de plângeri
Poți depune o plângere dacă întâmpini probleme legate de:
- Contractarea energiei – Rezolvare în 15 zile de la înregistrare.
- Facturarea energiei furnizate – Termen de soluționare: 15 zile.
- Ofertarea de prețuri și tarife – Soluționare în 30 zile.
- Continuitatea alimentării cu gaze naturale – Rezolvare în 30 zile.
- Calitatea energiei furnizate – Termen de 15 zile.
- Funcționarea grupurilor de măsurare – Soluționare în 30 zile.
- Schimbarea furnizorului – Finalizare în 21 zile.
- Informarea clienților finali conform legislației – Rezolvare în 30 zile.
- Nerespectarea legislației în vigoare – Soluționare în 30 zile
Dacă nu ești mulțumit de răspunsul primit
În cazul în care soluționarea plângerii nu este satisfăcătoare, ai următoarele opțiuni:
- Contactează ANRE (Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei): Adresa: Str. Constantin Nacu, nr. 3, Sector 2, București, cod poștal 020995. Telefon: 021 303 38 20. Email: [email protected].
- Adresează-te unei instanțe competente.
- Apelează la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor.
Întrebări frecvente despre Distrigaz Vest
Când se oprește furnizarea gazelor naturale în caz de neplată?
Pentru consumatorii casnici, furnizarea se sistează începând cu a 46-a zi de la emiterea facturii.
Pentru consumatorii noncasnici, sistarea se face după 36 de zile.
Cum se face reconectarea la rețea în caz de neplată?
Se achită datoriile restante și taxa de sistare/reluare.
După plata integrală, reconectarea se face în maximum 24 de ore, cu condiția accesului la instalație și verificarea acesteia.
Cum se face reconectarea la cerere?
Clientul trimite o solicitare pentru reconectare. Dacă perioada de deconectare a fost mai mare de 6 luni, este necesară efectuarea unei revizii tehnice. Reconectarea se face în termen de 24 de ore, cu condiția accesului la instalație.
Când se percep penalități pentru întârzierea plății facturii?
Penalitățile sunt aplicate începând cu ziua imediat următoare datei scadente, dacă factura nu este achitată la termen.
Cum obțin ajutoare de încălzire?
Cererile pentru programul Ajutor încălzire 2024 se depun la Serviciul de Asistență Socială al primăriei locale. Ajutorul nu poate depăși valoarea facturii de gaze naturale.