CEZ deranjamente și toate metodele Premier Energy contact

Actualizat pe
min timp de citire
Logo Premier Energy alături de agendă și pin locație

Indiferent dacă ai nevoie de informații despre serviciile oferite de Premier Energy, vrei să raportezi o problemă sau ai orice altă întrebare, sună la numărul 021 231 12 21 – disponibil de Luni până Vineri între 09:00 – 17:30, Sâmbătă - 10:00 - 17:00. Alege una dintre metodele de contact prezentate care ți se potrivește cel mai bine!

Telefon Cez Contact actual Premier Energy

Premier Energy iți pune la dispoziție următoarele numere de contact:

  • Call Center 021 231 12 21 Luni - Vineri - 9:00 - 17:30, Sâmbătă - 10:00 - 17:00 sau 24/7 pentru întreruperi accidentale în alimentarea cu energie electrică
  • Transmitere index (autocitire) 0800 .800 132TelVerde, apel gratuit
  • Situații de urgență- Dispecerat 0800 080 003 TelVerde, apel gratuit – disponibil 24/7

Online Cez contact, actual Premier Energy

Pentru a soluționa lucrurile rapid poți accesa forma de contact Premier Energy online:

  1. 💬 Chatul disponibil de pe website
  2. Prin📧 email la adresa - [email protected]
  3. Formularul de contact
  4. 📜 Formularul de sesizări
  5. Prin 🔒 contul PE MyInfo pentru web si mobil

Alte metode Premier Energy contact

  • Prin 🖨️ fax - 0248 52 48 34
  • Prin 📬 poștă la Servicii Clienți, localitatea Târgu-Jiu, Strada Depozitelor, nr. 2, judetul Gorj, cod poștal 210238

Deranjamente Premier Energy

Ai o Sesizare sau reclamație? Rezolă rapid orice problemă legată de serviciile furnizorului și contactează deranjamente Premier Energy:

  • 🔥Raportare deranjamente gaze naturale: Sună la 0251 929 (Info Linia Premier Energy), de luni până vineri între 08:00–20:00, pentru a semnala întreruperi în alimentarea cu gaze.
  • Raportare deranjamente energie electrică: Apelează tot 0251 929, apasă tasta 1 și selectează identificarea prin cod client, cod loc consum, CNP sau CUI — cererea este redirecționată automat către operatorul de distribuție local; alternativ, poți suna direct la numărul verde al distribuitorului tău.

Alte canale:

  1. Online Completezi formularul disponibil dedicat Cez deranjamente.
  2. Prin Poștă Trimiți o scrisoare la adresa: Servicii Clienți, Târgu-Jiu, Strada Depozitelor, nr. 2, județul Gorj, cod poștal 210238.
  3. Prin fax la numărul 0248 52 48 34
  4. Direct la operatorul de distribuție, prin apel gratuit, nonstop la telefonul verde al operatorului de distribuție din zona ta .

Cum anunți deranjamente Premier Energy telefonic?

  1. Apelează - 0251 929 - Este numărul de telefon dedicat pentru raportarea Cez deranjamente. Asigură-te că ai factura la îndemână pentru a putea accesa codul locului de consum.
  2. Tastează succesiunea corectă de numere - 1, 3, 1 pentru a anunța un deranjament
    • Prima dată tastezi 1 pentru a accesa meniul de deranjamente.
    • Apoi, tastezi 3 pentru a selecta opțiunea de raportare a deranjamentelor.
    • În final, tastezi 1 pentru a confirma că vrei să raportezi un deranjament.
  3. Așteaptă 20 de secunde - După câteva secunde de așteptare, va trebui să selectezi opțiunea corespunzătoare:
    • 1 pentru lipsă de tensiune la locul de consum.
    • 2 pentru lipsă de tensiune în toată zona.
  4. Introdu codul locului de consum - Codul locului de consum începe cu 005 și îl găsești pe factura ta de energie electrică.
  5. Introdu numărul tău de telefon

În mai puțin de 1 minut, poți raporta orice problemă legată de alimentarea cu energie electrică.Dacă agenții sunt ocupați, mesajul tău va fi preluat automat, fără să fie nevoie să aștepți.

Contact prin contul tău PE MyInfo

Premier Energy Furnizare are aplicația mobilă PE MyInfo, succesorul aplicației My CEZ, concepută pentru a oferi clienților un acces facil și rapid la informațiile și serviciile legate de energia electrică. Disponibilă pe platformele iOS și Android, precum și logndu-te pe site prin contul tău My Cez, ai la dispoziție un set extins de funcționalități menite să simplifice gestionarea consumului de energie și interacțiunea cu compania.

Beneficiile unui Cont PE MyInfo, fost my Cez

  • Monitorizarea Consumului de Energie
  • Plata Online a Facturilor
  • Alerte și Notificări Personalizate
  • Asistență și Suport Integrat
  • Transmiterea Indexului Autocitit
  • Acces la Facturi și Istoricul Plăților
  • Gestionarea Mai Multor Locuri de Consum

Cez Contact, actual Premier Energy - Autocitire Index Telefonic

Dacă vrei să îți transmiți indexul autocitit către Premier Energy, îl poți face folosind:

  1. 0800 500 500 - Pentru energie electrică
  2. 0800 500 200 - Pentru gaze naturale
  3. Aplicația PE MyInfo, disponibilă pe web și mobil

Dacă întâmpini dificultăți în transmiterea indexului autocitit, nu-ți face griji! Poți suna la Info Linia Premier Energy la 0251 929, de luni până vineri între 08:00 și 20:00. Un operator va fi acolo să te ajute cu pașii de urmat.

Și nu uita, ai la dispoziție 5 zile calendaristice pentru a transmite indexul. Acest interval este comunicat în facturile tale pentru a te asigura că datele sunt precise. Acest lucru este reglementat de ANRE pentru toți furnizorii din România.

Premier Energy contact direct - Puncte de lucru relații cu clienți

Vrei să discuți direct cu Premier Energy și să primești asistență personalizată? Centrele de relații cu clienții sunt deschise pentru a vă ajuta cu orice întrebare sau problemă legată de serviciile Premier Energy.

Dacă vrei să te asiguri că vei fi preluat rapid și eficient, îți recomandăm să te programezi în avans. Alege data și ora care ți se potrivesc și vei primi atenție imediat ce ajungi!

  • Cum să faci o programare în locațiile Premier Energy (fostul CEZ) ?
  • Accesează site-ul - Intră pe pagina de programări și alege centrul de relații cu clienții dorit.
  • Alegi data și ora - Selectează momentul care ți se potrivește cel mai bine.
  • Confirmi Programarea - Completează câteva detalii și gata!
Puncte de lucru relații cu clienții actualizate iulie 2025
LocațiaDetalii
Alexandria
📍Adresa - Str. Dunarii, Nr. 145, Jud. Teleorman
🕗 Program
Luni - Joi 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Băilești
📍Adresa - CStr. Victoriei, Nr. 98, Jud. Dolj
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Câmpulung
📍Adresa - Str. Nicolae Iorga, BL. 3, SC. A, AP. 3, Jud. Argeș
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Caracal
📍Adresa - Str. Piata Victoriei, Bl. 1 ABC, Parter, Jud. Olt
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Craiova
📍Adresa - Str. Calea Severinului, Nr. 97, Jud. Dolj
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Câmpulung
📍Adresa - Str. Nicolae Iorga, BL. 3, SC. A, AP. 3, Jud. Argeș
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Curtea de Argeș
📍Adresa - Str. Vlad Tepes, Nr. 2, Jud. Argeș
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Drăgășani
📍Adresa - Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 414, Zona B, Bl. T3, Parter, Ap. 3, Jud. Vâlcea
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Drobeta Turnu Severin
📍Adresa - Bulevardul Revoluției 1989, Nr. 19, Jud. Mehedinți
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Iași
📍Adresa - Str. Bacinschi, Nr. 6, Bloc CL 1, Parter, Jud. Iași
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Pitești
📍Adresa - Str. Darzu (fosta Str. Caporal Dogaru), Nr. 1A, Jud. Argeș
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Râmnicu Vâlcea
📍Adresa - Str. Știrbei Vodă, Nr. 7, Jud. Vâlcea
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Roșiori de Vede
📍Adresa - Str. Oituz, Nr. 11-13, Jud. Teleorman
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Slatina
📍Adresa - Str. Primăverii, Nr. 18B, Jud. Olt
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Târgu Jiu
📍Adresa - Str. G-ral Gh. Magheru, Bl. 6, Parter, Jud. Gorj
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Timișoara
📍Adresa - Str. 16 Decembrie 1989, Nr. 8, Ap. 2/A2, Jud. Timiș
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză
Videle
📍Adresa - Aleea Fre, Nr. 1, Parter, Jud. Teleroman
🕗 Program
Luni - Vineri 8.30-16.30
*12:30-13:00 - pauză

Întrebări frecvente despre Premier Energy contact

Care este nr contact Premier Energy?

Numărul Info Linia Premier Energy este 0251 929. Operatorii sunt disponibili de luni până vineri, în intervalul 08:00–20:00 pentru a oferi asistență cliențilo

Cum pot solicita modificarea datelor contractuale (titular, adresă etc.)?

Pentru a solicita modificarea datelor contractuale, este necesară completarea și transmiterea unei cereri scrise (formular tipizat). Cererea poate fi depusă prin una dintre următoarele modalități:

  • Online, prin aplicația PE MyInfo → Secțiunea „Solicitări/Sesizări”
  • Prin e-mail → la adresa: [email protected]
  • Prin fax → la numărul: 0248 524 834
  • Prin poștă → la adresa: Premier Energy Furnizare S.A., Str. Depozitelor nr. 2, Târgu-Jiu, jud. Gorj, cod 210238
  • Personal → la oricare centru de relații cu clienții Premier Energy Furnizare.

Există canale de contact dedicate clienților non-casnici (business)?

Clienții non-casnici pot utiliza aceleași canale generale de comunicare (Info Linia 0251 929, email, MyInfo) ca și clienții casnici. În plus, pe site există secțiuni și documente specifice pentru segmentul business (oferte, formulare dedicate), iar în portalul MyInfo clienții juridici pot administra online contractele și facturile aferente (implicit, adăugând codul client în cont).
Ai găsit informația utilă? 98% din 64 voturi au găsit informația de ajutor.