Toate informațiile necesare depre My Engie factura mea

Factura ENGIE este mai mult decât o simplă notă de plată lunară - este un instrument de gestionare eficientă a consumului de energie și de control al cheltuielilor. Activează factura pe e-mail și intră automat în tombola lunară ENGIE și poți câștiga: 500 lei reducere la factură, un espressor Nespresso sau o boxă portabilă Sony.
Opțiunea My Engie factura mea

Cea mai ușoară metodă de a vedea factura ta este folsind My Engie factura mea. Te loghezi în contul tău my Engie și pe ecranul principal găsești afișat soldul curent pentru serviciul tău. Atunci când navighezi în afara ecranului principal, poți reveni rapid la meniul de jos și accesa secțiunea Facturi și plăți. Acolo, te întorci din nou la ecranul principal, unde poți vizualiza și descărca factura dorită.
Ai acces constant la soldul de plată și la istoricul facturilor și plăților tale, pentru orice perioadă de timp dorești. Cu ajutorul opțiunii Myengie factra mea poți realiza vedea cât ai de plată direct de pe telefonul tău, economisind timp și controlând consumul propriu.
Serviciul copie factura gaze Engie
Se întâmplă uneori să nu primești factura prin poștă din diverse motive. Dar nu-i cazul să intri în panică. Există câteva soluții rapide pentru a obține factura de care ai nevoie.
- Verifici online - în contul tău online My Engie sau în aplicație.
- Formular de contact online - Completează formularul de contact disponibil pe site-ul Engie și solicită o copie factura gaze Engie.
- Suni un operator - la 021 9366 disponibil de luni până vineri între 08:00 și 20:00, vei găsi ajutor specializat pentru a rezolva solicitarea.
- Mergi într-un punct de lucru - pentru a rezolva față în față problema pe loc, vizitezi un sediu Engie.
Cum să activez Engie factura electronică prin e-mail?
- O metodă simplă de a începe să primești facturra Engie și informările contractuale prin e-mail este să folosești contul client în platforma online! Accesezi contul de client și adaugi adresa ta de e-mail. Apoi, doar valideazi codul primit prin e-mail și procesul este complet! Facturile sunt în format pdf. de aceea iți recomand să ai Adobe Reader.
- Poți activa factura electronică prin intermediul aplicației mobile MyENGIE, folosind aceiași pași.
- Ai o pagină dedicată activării Engie factura pe e-mail online.
- Dacă preferi poți să o faci cu ajutorul unui agent apelând numărul de telefon pentru servicii clienți la 021 9366.
- Desigur este și opțiunea să faceți trecerea la factura electronică la unul dintre sediile fizice relații clienți.
Vizualizarea facturii Engie online
Dacă ai optat pentru facturi în format electronic, dar întâmpini dificultăți în vizualizarea acestora, iată câțiva pași simpli pentru a rezolva problema.
- Verifică e-mailul: Caută e-mailul cu factura ta.
- Accesează link-ul: Dă click pe link-ul din e-mail.
- Verifică funcționalitatea Adobe Reader: Dacă factura nu se deschide, descarcă gratuit Adobe Reader de pe internet.
- Folosește aplicația mobilă: Descarcă aplicația MyENGIE și conectează-te cu contul tău pentru a vedea My Engie factura mea.
Plata factura Engie
Poți economisi timp dacă alegi să faci plata factura Engie prin intermediul contului MyENGIE pe internet sau al aplicației mobile. De asemenea, ai posibilitatea să faci plata în numerar sau cu cardul bancar la una dintre cele peste 35.000 de puncte de plată partenere ENGIE.
Poți face plata factura ENGIE |
|
Engie plată online prin aplicația MyEngie

Descarci aplicația disponibilă în Google PlayStore sau AppStore
Îți faci cont sau te loghezi în contul existent.
Din ecranul principal alegi opțiunea Plătește.
Nu uita la plata factura Engie
✅ Poți plăti factura Engie gaz, electricitate sau ambele.
✅ Poți alege să plătești integral sau parțial factura.
✅ Poți salva cardul pentru plăți viitoare mai rapide.
✅ Poți adăuga până la 3 carduri diferite de plată.
Verificare plată factură Engie
- Contul online prin My Engie factura mea - Cel mai simplu și rapid mod să te asiguri că ai făcut plata factura Engie, este să accesezi contul online, mergi pe site-ul Engie și intri în contul tău de client. Aici vei găsi toate facturile tale din ultimele 24 de luni.
- Aplicația MyENGIE prin My Engie facturea mea - Descarci aplicația din App Store sau Google Play și caută secțiunea „Facturi”. Ai acces la istoricul facturilor și poți descărca copii ale acestora.
- Formularul de contact online - Completează formularul de contact disponibil pe site-ul Engie și solicită o copie sub explicații plăți, fișă cont, transfer plăți.
- Prin Call Center: Suni la numărul 021 9366, disponibil de luni până vineri între 08:00 și 20:00. Operatorii te vor ajuta să afli stadiul plății tale.
- Centrele de relații clienți - Vizitează unul dintre centrele de relații clienți pentru asistență directă în privința factura Engie.
Ce să faci dacă energia a fost oprită din cauza neachitării Engie factura?
Verifică dacă ai achitat toate facturile restante care au dus la întreruperea alimentării cu energie! Apoi documentează-te dacă este cazul pentru o schimbare titular contract ENGIE pentru a găsi o ofertă mai bună cu un preț mai bun.
- Fie contactezi la numărul unic ENGIE 021 9366, disponibil de luni până vineri între orele 08:00 și 20:00, având la îndemână dovada plății factura Engie.
- A doua opțiune este să completeazi un formular de contact online, alegând categoria Confirmare/Dovadă plată – reluarea furnizării, atașând dovada plății Engie factură.
- A treia variantă este prezentarea dovezii de plată a Engie factura la cel mai apropiat centru de relații clienți.
Este esențial să ții cont că, dacă furnizarea de energie a fost întreruptă timp de peste 6 luni, trebuie să efectuezi revizia periodică obligatorie a instalației de gaze naturale!
Cum poți înțelege mai bine Engie factura de energie electrică?
În această secțiune ne propunem să explicăm mai exact ce taxe plătim în formarea prețului final al facturii ENGIE.
- Din ce este format prețul final facturat pentru energie electrică?
- Componenta de achiziție, sau energia activă, este calculată lunar conform legii. Pentru clienții casnici cu un consum lunar de energie sub 300 kWh, regulile sunt date de articolul 3 din Ordonanța de Urgență nr. 27/2022, iar entru cei cu consum lunar peste 300 kWh, regulile sunt date de articolul 6 din aceeași ordonanță.
- Componenta de furnizare este stabilită la 0,073 lei pe kilowatt-oră și reprezintă costul pe care furnizorul din România, în acest caz ENGIE Romania, îl suportă pentru a furniza energia electrică către consumatori.
- Tarifele reglementate sunt stabilite conform normelor ANRE și acoperă costurile distribuției și transportului energiei electrice.
- Componenta ce include taxele, accizele și contribuțiile, precum și o contribuție pentru promovarea cogenerării eficiente și costul certificatelor verzi asociate producerii de energie din surse regenerabile.
- TVA taxa pe valoarea adăugată, care este exact 19% din prețul final.
Cum poți înțelege mai bine Engie factura de gaze naturale Engie?
- Din ce este format prețul final facturat pentru gaze naturale?
- Componenta de achiziție este stabilită lunar conform condițiilor din Ordonanța de Urgență nr. 27/2022.
- Componenta de furnizare indică costul pe care îl plătești pentru serviciul de furnizare a gazelor naturale. Este de 0,012 lei/kWh (sau 3,8% din prețul total) și reprezintă suma pe care o plătești pentru ca ENGIE Romania să furnizeze gazul natural la locuința ta. Este stabilit conform reglementărilor din OUG nr. 27/2022.
- Componentele reprezentate de tarifele reglementate și stabilite ANRE pentru serviciile oferite de operatorii rețelelor de distribuție, transport și stocare a gazelor naturale.
- TVA reprezentând 19% din suma totală plătită.
Ce este factura Engie de regularizare?
Factura de regularizare este emisă în baza indexului citit de operatorul de distribuție. Ce plătești este diferența dintre consumul citit de operatorul de distribuție și consumul estimat pentru aceași perioadă, de aceea trimiterea ENGIE index ajută la urmărirea consumului energetic, facilitând o evidență precisă și eficientă. Pentru a nu a avea diferențe mari de plată vizibile pe factură și pentru a fi sigur că plătești un preț m3 gaz ENGIE corect se recomandă trimiterea indexului citit lunar.
Modul de calcul pentru consumul regularizat este următorul:
Gaze naturale: Consum [mc] = index nou citit [mc] – index vechi citit [mc]
Energie electrică: Consum [kWh] = index nou citit [kWh] – index vechi citit [kWh]
Nu ai primit Engie factura?
Dacă nu ai primit factura Engie pentru energie electrică sau gaze naturale la timp, există câteva soluții eficiente pentru a remedia rapid această situație.
- Accesezi contul online MyENGIE
- Autentifică-te pe platforma my Engie.
- Poți vizualiza facturile emise în ultimele 12 luni și accesa istoricul facturilor din ultimii doi ani.
- Intri în aplicația My Engie
- Te autentifici cu datele tale.
- Ai acces ca și în cazul platformei la factrile emise în ultimul an și istoricul din ultimii doi ani.
- Contactezi Engie prin formularul online
- Întri pe site-ul Engie și folosești formularul de contact.
- Selectează rubrica „Copie factură” pentru a solicita o copie a facturii.
- Suni la Call Center Engie
- Apelează numărul de telefon 021.9366, disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00.
- Operatorii te vor ghida în soluționarea problemei și îți vor oferi detalii despre factura ta.
- Apelezi la o vizită în sediul fizic relații clienți
- Mergi la un centru de relații cu clienții din orașul tău.
- Poți solicita o copie a ultimei facturi sau orice altă factură dorită.