Hidroelectrica contact mai ușor și prin aplicație Hidroelectrica

Updated on
min reading
Hidroelectrica Logo langă o agendă și un pin pe hartă

Fie că ești deja client sau doar vrei să ai contact Hidroelectrica, apelează serviciul relații clienți la 021 9834 sau 021 9861, disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00. De asemenea poți apela la Hidroelectrica contact prin email, aplicație Hidroelectrica sau direct la punctele de lucru.

Care sunt formele de contact Hidroelectrica?

Ai la dispoziție toate formele de contact Hidroelectrica mai jos:

Metode de contact
Telefonic

Apelați cu încredere unul din numerele Serviciului Call Center, disponibil de Luni până Vineri, în intervalul orar 8.00-20.00

Online
E-mail
Adresa
  • Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, București, Clădirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal: RO-01117
  • Program de lucru: luni - joi 8:00 – 16:30, vineri 8:00-14.00
Fax
  • 021 31 11 183
  • Contact prin aplicație Hidroelectrica
  • Monitorizezi consumul - observi în timp real prin grafice situația ta
  • Gestionezi facturile Hidroelectrica - ai acces la istoricul complet al facturilor și plăților
  • Trimiți Hidroelectrica index- fără sunat sau deplasare fizică, introduci indexul tău direct prin aplicație
  • Notificări personalizate - nu pierzi nici o informație sau vreun termen limită
  • Administrare cont - îți actualizezi detaliile contului și alte detalii legate de acestea

Contact Hidroelectrica direct în sediile fizice

Pentru orice întrebare legată de contractul tău de energie electrică, facturare, acte necesare contract Hidroelectrica, oferta de preț sau alte informații suplimentare, poți să te prezinți la sediul fizic în timpul orelor de lucru cu publicul.

Locațiile disponibile
București
S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A.
  • 📍 Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1,București, Clădirea Tower Center
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 10.00-14.00
  • 📱 Telefon: Luni - Joi, orele 08.00-16.00
  • ✉️ Email: [email protected]
Bistrița
Sucursala Hidrocentrale
  • 📍 Adresa: Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamt, județul Neamț
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0233 207 103 
  • ✉️ Email: [email protected]
Cluj Napoca
Sucursala Hidrocentrale
  • 📍 Adresa: Str. Taberei, nr.1, 400512 Cluj Napoca, județul Cluj
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0264 205 331
  • ✉️ Email: [email protected]
Curtea de Argeș
Sucursala Hidrocentrale
  • 📍 Adresa: Bd. Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Argeș, județul Argeș
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon:0248 507299
  • ✉️ Email: [email protected]
Hațeg
Sucursala Hidrocentrale
  • 📍 Adresa: Bd. N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, județul Hunedoara
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0254 207407
  • ✉️ Email: [email protected]
Drobeta Turnu Severin
Sucursala Hidrocentrale Porțile de Fier
  • 📍 Adresa: Strada I.Gh. Bibicescu nr.2, 220103, Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0252 308601
  • ✉️ Email: [email protected]
Râmnicu Vâlcea
Sucursala Hidrocentrale
  • 📍 Adresa: Str. Decebal, nr.11, 240265 Ramnicu Vâlcea, județul Vâlcea
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0250 805109
  • ✉️ Email: [email protected]
Curtea de Argeș
Sucursala Hidrocentrale
  • 📍 Adresa: Bd. Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Argeș, județul Argeș
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0248 507299
  • ✉️ Email: [email protected]
Sebeș
Sucursala Hidrocentrale
  • 📍 Adresa: Str. Alunului, nr.9, 515800 Sebes, județul Alba
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0258 806400
  • ✉️ Email: [email protected]
Constanța
Sucursala Wind
  • 📍Adresa: Str. Traian, nr. 68A, et. 6, cam. 2, 900716 Constanța, județul Constanța
  • 🕘 Program de lucru: Luni - Joi, orele 12.00-13.00
  • 📱 Telefon: 0241 544515
  • ✉️ Email: [email protected]

Deranjamente Hidroelectrica

Ai o problemă, deranjamente Hidroelectrica sau vrei să pui o întrebare despre statusul contractului tău? Fie că ești deja client sau în proces de a deveni unul, hai să vedem ce opțiuni ai să înregistrezi o reclamație sau o sesizare rapid și eficient.

  1. Portalul Client Hidroelectrica - disponibil pe site-ul oficial
    • Accesezi portalul client și mergi pe pagina de reclamații de pe site-ul Hidroelectrica Momentan indisponibilă
    • Introduci CNP-ul titularului contractului sau al persoanei care face reclamația
    • Completezi adresa de email - dacă sistemul nu găsește o adresă de email asociată contului tău, va trebui să o introduci manual.
    • Vei primi un link pe email care te va direcționa către formularul de reclamații
    • Completeazi formularul - selecteazi tipul sesizării din lista derulantă și oferă toate detaliile necesare
    • Atașezi documente - poți încărca până la 5 documente justificative dacă ai nevoie
    • Trimiți reclamația - după completarea formularului, apeși butonul Trimite, apoi vei primi un număr de înregistrare și o confirmare pe email.
  2. Telefonic contact Hidroelectrica - Suni direct la unul din numerele Call Centerului 021 9838 sau021 9861 și explici operatorului deranjamentele Hidroelectrica sau situația cu care te confrunți
  3. La Sediile fizice - completezi formularul de reclamații și îl depui în timpul programului de lucru cu publicul
  4. Prin e-mail - trimiți formularul de reclamații completat la adresa [email protected]. Asigură-te că datele sunt clare și corecte pentru a facilita soluționarea problemei.

Contact prin aplicație Hidroelectrica și portalul clienți

Dacă ești client, ai accesul la aplicație Hidroelectrica denumită iHidro, ce este creată special pentru a-ți facilita administrarea contului și a-ți oferi acces rapid la informațiile de care ai nevoie, printre care și o metoda de a contact. Aplicația are în secțiunea Servicii disponibil un link către portalul client hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.

Portalul client.hidroelectrica și viitoarea aplicație Q Desk sunt doar două exemple ale angajamentului companiei de a simplifica gestionarea conturilor și de a asigura un suport de calitate pentru toți clienții săi.

Asigură-te că îți creezi un cont pe portalul client.hidroelectrica pentru a beneficia de toate aceste avantaje și fii pe fază pentru lansarea aplicației Q Desk, care va aduce și mai multe îmbunătățiri experienței tale de client Hidroelectrica.

Ce să faci dacă deranjamente Hidroelectrica nu rezolvă problema?

Dacă nu ești mulțumit de răspunsul primit apleând deranjamente Hirdoelectrica, ai câteva opțiuni:

  • Contactează ANRE - Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei poate interveni.
  • Proceduri Extrajudiciare - Apelezi la alte metode de soluționare a plângerilor în afara instanței.
  • Instanța judecătorească - Poți apela la justiție pentru a rezolva problema.

Alte forme de contact Hidroelectrica

  • Dacă ai nevoie să contactezi departamentul registratură - 021 303 25 00
  • Pentru a intra în legătură cu cabinetul Președintelui Directorat
    Fax - 021 30 32 564
    Email: [email protected]
  • Pentru a contacta responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal
    Fax - 021 30 74 67
    Email: [email protected]
  • Contact serviciul comunicare, PR si CSR
    Fax - 021 30 74 670
    Email: [email protected]