Hidroelectrica contact mai ușor și prin aplicație Hidroelectrica

Fie că ești deja client sau doar vrei să ai contact Hidroelectrica, apelează serviciul relații clienți la 021 9834 sau 021 9861, disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00. De asemenea poți contacta Hidroelectrica prin email, aplicația iHidro sau direct la punctele de lucru.
Care sunt formele de contact Hidroelectrica?
Ai la dispoziție toate formele de contact Hidroelectrica mai jos:
Metoda contact | Detalii |
---|---|
📞Telefonic | Numere de telefon disponibile de Luni până Vineri, în intervalul orar 8.00-20.00 |
💻Online |
|
🖨️Fax |
|
📍Sediu fizic |
|
- Contact prin aplicație Hidroelectrica
- Monitorizezi consumul - observi în timp real prin grafice situația ta
- Gestionezi facturile Hidroelectrica - ai acces la istoricul complet al facturilor și plăților
- Trimiți Hidroelectrica index- fără sunat sau deplasare fizică, introduci indexul tău direct prin aplicație
- Notificări personalizate - nu pierzi nici o informație sau vreun termen limită
- Administrare cont - îți actualizezi detaliile contului și alte detalii legate de acestea
Contact Hidroelectrica direct în sediile fizice
Pentru orice întrebare legată de contractul tău de energie electrică, facturare, acte necesare contract Hidroelectrica, oferta de preț sau alte informații suplimentare, poți să te prezinți la sediul fizic în timpul orelor de lucru cu publicul.
București S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. |
|
Bistrița Sucursala Hidrocentrale |
|
Cluj Napoca Sucursala Hidrocentrale |
|
Curtea de Argeș Sucursala Hidrocentrale |
|
Hațeg Sucursala Hidrocentrale |
|
Drobeta Turnu Severin Sucursala Hidrocentrale Porțile de Fier |
|
Râmnicu Vâlcea Sucursala Hidrocentrale |
|
Curtea de Argeș Sucursala Hidrocentrale |
|
Sebeș Sucursala Hidrocentrale |
|
Constanța Sucursala Wind |
|
Deranjamente Hidroelectrica
Ai o problemă, deranjamente Hidroelectrica sau vrei să pui o întrebare despre statusul contractului tău? Fie că ești deja client sau în proces de a deveni unul, hai să vedem ce opțiuni ai să înregistrezi o reclamație sau o sesizare rapid și eficient.
- Portalul Client Hidroelectrica - disponibil pe site-ul oficial
- Accesezi portalul client și mergi pe pagina de reclamații de pe site-ul Hidroelectrica
- Introduci CNP-ul titularului contractului sau al persoanei care face reclamația
- Completezi adresa de email - dacă sistemul nu găsește o adresă de email asociată contului tău, va trebui să o introduci manual.
- Vei primi un link pe email care te va direcționa către formularul de reclamații
- Completeazi formularul - selecteazi tipul sesizării din lista derulantă și oferă toate detaliile necesare
- Atașezi documente - poți încărca până la 5 documente justificative dacă ai nevoie
- Trimiți reclamația - după completarea formularului, apeși butonul Trimite, apoi vei primi un număr de înregistrare și o confirmare pe email.
- Telefonic contact Hidroelectrica - Suni direct la unul din numerele Call Centerului 021 9838 sau021 9861 și explici operatorului deranjamentele Hidroelectrica sau situația cu care te confrunți
- La Sediile fizice - completezi formularul de reclamații și îl depui în timpul programului de lucru cu publicul
- Prin e-mail - trimiți formularul de reclamații completat la adresa [email protected]. Asigură-te că datele sunt clare și corecte pentru a facilita soluționarea problemei.
Contact prin aplicație Hidroelectrica și portalul clienți
Dacă ești client, ai accesul la aplicație Hidroelectrica denumită iHidro, ce este creată special pentru a-ți facilita administrarea contului și a-ți oferi acces rapid la informațiile de care ai nevoie, printre care și o metoda de a contact. Aplicația are în secțiunea Servicii disponibil un link către portalul client hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.
Asigură-te că îți creezi un cont pe portalul client Hidroelectrica pentru a beneficia de toate aceste avantaje și fii pe fază pentru lansarea aplicației Q Desk, care va aduce și mai multe îmbunătățiri experienței tale de client Hidroelectrica.
Ce să faci dacă deranjamente Hidroelectrica nu rezolvă problema?
Dacă nu ești mulțumit de răspunsul primit apleând deranjamente Hirdoelectrica, ai câteva opțiuni:
- Contactează ANRE - Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei poate interveni.
- Proceduri Extrajudiciare - Apelezi la alte metode de soluționare a plângerilor în afara instanței.
- Instanța judecătorească - Poți apela la justiție pentru a rezolva problema.
Alte forme de contact Hidroelectrica
- Dacă ai nevoie să contactezi departamentul registratură - 021 303 25 00
- Pentru a intra în legătură cu cabinetul Președintelui Directorat
Fax - 021 30 32 564
Email: [email protected] - Pentru a contacta responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal
Fax - 021 30 74 67
Email: [email protected] - Contact serviciul comunicare, PR si CSR
Fax - 021 30 74 670
Email: [email protected]