Cum să devii client și acte necesare contract Hidroelectrica
Schimbă furnizorul și alege oferta Hidroelectrica! Poți deveni client simplu și rapid, fie online în doar câteva minute, prin poștă sau la orice sucursală Hidroelectrica. Află ce acte necesare contract Hidroelectrica și profită de una dintre ofertele de preț cele mai avantajoase de pe piață!
De ce să devii client Hidroelectrica?
Dacă vrei să te asiguri că ai un furnizor stabil și de încredere, Hidroelectrica este alegerea ideală. Este o companie mare care nu va dispărea de pe piață, evitând astfel să fii preluat de furnizorii de ultimă instanță la tarife mari. Trimiterea Hidroelectrica index se face ușor, fie prin platforma web, fie telefonic, iar plata facturilor se poate face prin multiple modalități, online sau fizic. Facturile pot fi primite atât pe email, cât și în format fizic. În plus, te bucuri de energie verde 100% și ai acces la o aplicație mobilă pentru a gestiona mai bine consumul de energie.
Cum să devii client Hidroelectrica?
Procesul de semnare a unui contract cu Hidroelectrica este rapid și ușor. Iată pașii necesari pentru a te înregistra online și a deveni client:
Accesezi pagina de contractare directă Hidroelectrica de unde alegi situația care ți se potrivește:
| |
Acord GDPR
| |
Furnizezi datele personale
| |
Furnizezi date cu privire la furnizorul actual
| |
Date referitoare la locul de consum
| |
Semnezi documentele
|
Acte necesare contract Hidroelectrica
În funcție de situația ta specifică, pregătește următoarele documente și informații:
- Dacă schimbi furnizorul la Hidroelectrica
- Copie după cartea de identitate
- Factura recentă a vechiului furnizor
- Date personale
- Valoarea indexului de pe contor
- Dacă schimbi titularul contractului la Hidroelectrica
- Copie după cartea de identitate
- Certificatul de racordare
- Codul de client - se găsește pe prima pagină a facturii și are 10 cifre (începe cu cifra 9)
- POD - este codul de identificare al locului de consum, acordat de operatorul de distribuție
- Valoarea indexului de pe contor
- Dacă vrei contract la Hidroelectrica pentru un loc nou de consum
- Copie după cartea de identitate
- Certificatul de racordare
- Dacă vrei contract de prosumator - vânzare-cumpărare energie electrică
- Copie după cartea de identitate
- Copie dupa Certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere
- POD - este codul de identificare al locului de consum, acordat de operatorul de distribuție
- Contractele de reţea/acces la sistem, actele adiţionale la acestea şi convenţiile anexate acestora
Cum devii client Hidroelectrica dacă nu ai email (valabil și pentru asociații de proprietari)
Pentru persoanele fizice și asociațiile de proprietari care nu dețin email, acte necesare contract Hidroelectrica
Se trimit documentele prin servicii poștale
Direct în centrele de relații cu clienții
Documente necesare:
- Cererea de încheiere a contractului de furnizare completată integral
- Copia actului de identitate (provizoriu, pașaport sau buletin)
- Copia ultimei facturi de energie electrică sau Certificatul de racordare pentru instalațiile noi
- Declarație pe propria răspundere privind dreptul locativ
- Pentru asociații de proprietari - Certificat de înregistrare fiscală, sentință judecătorească de admitere a cererii, împuternicire pentru semnarea documentelor contractuale
Contract Hidroelectrica pentru prosumatori (vânzare-cumpărare)
Pentru prosumatori, contractul de vânzare-cumpărare a energiei electrice produse și livrate în rețea trebuie să fie încheiat cu furnizorul actual de consum. Cantitățile lunare prognozate pentru livrare se stabilesc la semnarea contractului.
asigurându-te că valabilitatea acestuia nu depășește cea a contractului de consum existent
Ce faci dacă te răzgândești și vrei să reziliezi contract Hidroelectrica?
Dacă te-ai hotărât să renunți la contractul tău cu Hidroelectrica, iată ce trebuie să faci, pas cu pas:
- Conform termenilor și condițiilor contractuale trebuie să anunți furnizorul cu cel puțin 15 zile înainte.
Nu te îngrijora, nu există penalizări pentru reziliere în următoarele situații:
Procedura de suspendare sau retragere a licenței furnizorului
Contractul nu respectă reglementările în vigoare
Furnizorul nu își îndeplinește obligațiile stipulate în contract
- Scrie o solicitare de reziliere a contractului datată,semnată și trimite-o la prin e-mail, poștă sau direct la unul dintre centrele de relații cu clienții Hidroelectrica.
- După ce furnizorul primește solicitarea ta, va notifica Operatorul de Distribuție despre încetarea contractului. În termen de maximum 42 de zile de la încetarea contractului, vei primi factura finală care va cuprinde decontul pentru energia electrică consumată până la data încetării contractului, conform legislației în vigoare.
Dacă ai întrebări sau nevoie de asistență suplimentară, nu ezita să contactezi Hidroelectrica!