PPC - Unul dintre cei mai bine evaluați furnizori din July 2025

Actualizat la   

PPC Energie, cunoscut anterior ca ENEL, deservește aproximativ 3 milioane de consumatori din România, oferind servicii moderne de furnizare a energiei electrice și gestionând rețele inteligente prin diverse filiale regionale. Clienții apreciază în special tarifele clare, aplicația myPPC utilă pentru gestionarea rapidă a facturilor, precum și serviciile de suport, deși au existat unele nemulțumiri legate de întârzierile ocazionale la facturare. În acest articol, analizăm experiența consumatorilor și opiniile exprimate despre serviciile PPC în România.

Siglă

Ești client PPC? Spune-ne părerea ta!

Publică un review
Te rog selectează o dată din ultimul an, până în prezent.
Află mai multe despre prelucrarea datelor tale

*Câmpuri obligatorii

Recenzii ale furnizorului PPC
4 / 5
din recenziile 2
0%
100%
0%
0%
0%
Cum sunt colectate, verificate și clasificate recenziile?
În mod implicit, recenziile sunt ordonate de la cele mai puțin recente la cele mai recente.
4/5
Vieriu Viorel
Data publicării: 10/06/2025
Data experienței: 03/07/2025

Până acum f mulțumită, comunicare on-line bună, factură clară/pe înțelesul oricui.

Vezi mai mult Vezi mai puțin
4/5
Adrian Sârbu
Data publicării: 01/01/1970
Data experienței: 01/01/1970

Sunt de 1 an la ei și deocamdată sunt mulțumit să vedem cum o să fie după plafonare

Vezi mai mult Vezi mai puțin

Top 3 cei mai bine notați furnizori în 2025

Iată cei 3 furnizori de energie care au câștigat aprecierea clienților în 2025, datorită serviciilor lor de calitate: Renovatio Trading, Hidroelectrica și Restart Energy.

Plusuri și minusuri ale PPC după Selectra

Puncte tari și puncte slabe ale PPC
Puncte tari ale PPC
  • Tarife clare și detaliate – Informații complete despre prețuri și condiții de furnizare, ușor de înțeles pentru clienți.
  • Aplicația myPPC – Permite plata facturilor, transmiterea indexului contorului și vizualizarea istoricului consumului, totul rapid și convenabil.
  • Servicii de mentenanță prin abonament


Puncte slabe ale PPC
  • Întârzieri ocazionale la facturare – Deși majoritatea clienților primesc facturile la timp, au existat cazuri de întârzieri care pot crea disconfort în gestionarea plăților. 

Părerile despre PPC pe Google

Google maps logo

În 2025, PPC a obținut un rating de 3.40 din 5. Notele sunt oferite de clienții furnizorului pe baza experiențelor lor personale.

Ce spun clienții despre PPC?

Tabelul de mai jos oferă o prezentare generală a ratingului mediu pentru PPC pe baza opiniilor clienților de pe site-uri de recenzii populare.

Opiniile online despre PPC
Platforma Nota Numărul de opinii
Google Maps 3.4 din 5 64

Părerea noastră despre PPC

PPC România (fost Enel) oferă o experiență bine pusă la punct pentru consumatorii casnici, cu un site funcțional și ușor de utilizat, unde plata facturilor este rapidă și intuitivă.  Call center-ul este prompt și eficient singurele plângeri înregistrate au fost în privința unor întârzieri la facturi.

Zăvoianu CorneliaExpert energie - Selectra
Cea mai bună ofertă la energie
Oferta Preț lunar Detalii
Hidroelectrica
Viitor Hidro
209.2 RON/lună
  • 100% energie verde
  • Termen de plată relaxat 45 de zile
  • Durată contract 12 luni
  • Aplicația iHidro
  •  

Engie
Ampero Verde
210.5 RON/lună
  • 100% energie verde
  • Durată contract 3 luni
  • Aplicația  MyENGIE 

Digi Energy
Digi Energie Electrică
210.5 RON/lună
  • Posibilitatea de a centraliza facturile DIGI
  • Factura electronică
  • Durata contract 12 luni
  •  

Oferte calculate pentru un consum de 260 kWh/Lună la prețurile publicate de furnizori valabile în perioada plafonării.
Prețurile pot varia în funcție de zona de distribuție și categoria de consum.