ENEL contact sau contact PPC

Updated on
min reading
Contact PPC

Dacă ai întrebări despre cum să iei legătura cu ENEL, cel mai simplu este la numărul de telefon 021 9977 unde poți lua legătura cu serviciul clienți de luni până vineri în intervalul orar 8:00-20:00. 

Enel contact sau PPC contact - canale de comunicare directă

Fie că ai o nelămurire legată de contractul tău, facturare, curiozități referitoare la cerințele legislației în vigoare sau pur și simplu vrei să rezolvi o problemă, iți prezentăm mai jos toate formele de contact ENEL noul PPC, unul dintre cei mai inovatori furnizori din România.

Contact PPC
Serviciu PPCMetoda de contact
☎️ Telefon:021 9977 număr disponibil de Luni până Vineri, în intervalul orar 8:00-20:00
✉️E-mail:[email protected]
[email protected]
💻 Pe site:apelezi la formularul on-line și te conectezi la MyPPC
🔒Cont MyPPC:descarci aplicația MyPPC disponibilă în App Store, Google Play, AppGallery
📍 În locații PPC:într-unul din magazinele PPC fost ENEL
📬 Adresa:Bulevard Mircea Vodă, nr. 30, etaj 6, camera 6.8, sector 3, București

Enel contact sau cum să-ți rezervi vizita în magazin online

  • Ca să nu pierzi timp faci programarea online pentru vizita la sediul fizic
  • Alege locația apropiată de tine de pe harta PPC
  • Apeși Programează acum și completezi datele
  • Vei primi un link pe email cu datele programării și un cod de programare

Aplicația MyENEL și trecerea la My PPC

Aplicația MyENEL și siteul enel.ro nu mai sunt funcționale, dar stai liniștit, în cazul în care aveai deja cont pe platforma MyENEL trecerea la My PPC se face ușor fără nici o modificare de vreun fel. Tot ce trebuie să faci este să te loghezi folosind aceleași date cu care făceai logarea în vechea platformă.
 

PPC energie aplicație și de ce este utilă
Mereu la curent cu noutățile
  • Primești notificări de tip push direct în aplicație pentru a fi mereu la curent cu starea contului tău.
Gestionare mai multe locuri consum
  • Poți gestiona mai multe puncte de consum pentru electricitate și gaze naturale dintr-un singur loc.
Trimiți index PPC
  • Ai opțiunea de a transmite indexul de autocitire pentru energie electrică sau gaze naturale.
Plata ușoară online
  • Poți plăti facturile online pentru unul sau mai multe locuri de consum.
Știi mereu cât ai de plătit
  • Verifici soldul facturii pentru orice loc de consum, chiar și fără autentificare în aplicație.
Compari consumul tău
  • Ai oportunitatea să ții evidența consumului și să-l compari evolutiv în timp.
  • Dacă nu ai încă cont MyPPC și nu ai avut nici cont MyENEL:
  • Accesezi aplicația la secțiunea Nu ai cont?
  • Alegi tipul de client fizic sau juridic, și de asemenea statusul tău actual dacă ești sau vrei să devi client
  • Înregistrezi consimțământul pentru Termenii și Condițiile furnizării serviciului, pentru prelucrarea datelor personale, optezi pentru primirea facturii în format electronic și apeși butonul Trimite
  • Introduci CNP, nume prenume și alegi parola care o vei da contului tău MyPPC
  • Validezi adresa de e-mail pe care ai înregistrat-o, accesând linkul primit și gata!

Ce se întâmplă cu istoricul datelor mele din aplicația MyENEL odată cu trecerea în MyPPC?

Odată cu preluarea PPC au fost preluate toate datele referitoare la istoricul locului de consum al fiecărui utilizator MyENEL.Fie că dorești o copie factura ENEL sau vrei doar să compari nivelul de preț energie electrică ENEL cu cel prezent, cu ajutorul acestui lucru poți ține o evidență mai bună a modului cum evoluează consumul tău comparativ cu experiența din trecut, un factor important în deciziile ce țin de economisirea resurselor.

Număr de telefon și my PPC Enel pentru a trimite indexul

Pentru transmitere index ENEL, actual PPC ai la îndemână cele mai rapide soluții ca să fii sigur că achiți doar atât cât consumi:

  • Telefonic:
    1. 021 9977 numărul dedicat serviciului relații clienți
    2. 0800 07 08 09 - pentru clienți în regim reglementat
    3. 0800 07 07 01 - pentru clienți de pe piața concurențială
  • Dacă înainte foloseai aplicația MyENEL transmitere index acum ai aplicația nouă MyPPC
  • Direct la distribuitorul tău 

Cum pot contacta my PPC Enel pentru a schimba titularul contractului?

Dacă tocmai te-ai mutat sau doar ai nevoie să inițiezi o schimbare titular ENEL sau PPC, poți face acest lucru mai ușor ca oricând online

  • Alegi oferta potrivită pentru tine
  • Te loghezi pe platforma site-ului sau din aplicație folosind MyPPC
  • Încarci documentele necesare (act de identitate, declarație pe proprie răspundere și ultima factura de la locul de consum unde faci schimbarea)
  • Aștepți pe e-mail confirmarea activării noului contract

Cum pot face sesizare la PPC?

Metodele prin care poți trimite reclamații sau sesizări către PPC:

  1. Prin 📬poștă la adresa: Bulevard Mircea Vodă, nr. 30, etaj 6, camera 6.8, sector 3, București
  2. Prin 🖨️ fax la numărul 0372 871 079
  3. Personal într-una dintre 📍 locațiile fizice PPC
  4. Prin 📲 aplicația MyPPC  dedicată
  5. Prin 📝 formularul de pe site
  6. Prin 📧 e-mail, la una dintre adresele: [email protected], [email protected]
  7. Prin ☎️ numărul de telefon al Call Centerului PPC: 021 9977

     

Deranjamente Enel? Metode de contact

Numere gratuite pentru a Semnala orice problemă în alimentarea cu energie electrică:

  • Banat - 0800 070 444
  • Dobrogea - 0800 070 555
  • Muntenia - 0800 070 888

Numere cu tarif normal:

  • Banat (județele Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș) - Prefix județ + 929
  • Dobrogea (județele Călărași, Constanța, Ialomița, Tulcea) - Prefix județ + 929
  • Muntenia (București, județele Ilfov, Giurgiu) - 021 9291

Deranjamente Enel, actual PPC Energie?

Dacă beneficiezi de abonamentul Relaxat fie la gaz fie la energie electrică sună la numărul de telefon 031 9987, disponibil 24/7 . Poți opta pentru unul dintre abonamentele oferite de PPC, care îți garantează liniștea în caz de urgențe. Beneficiezi de: până la două intervenții anuale, asigurare pentru plata facturilor și asistență telefonică non-stop, inclusiv în weekend-uri și de sărbători. Apelul este taxat la tarif normal.