Enel contact : Soluții rapide pentru deranjamente Enel
Cel mai rapid mod de a accesa ENEL contact actualmente PPC contact este telefonic la numărul 021 9977, disponibil de luni până vineri între orele 8:00 și 20:00.De asemenea, poți rezerva online o vizită la sediile fizice, evitând astfel timpul de așteptare și deplasările inutile.
Enel contact sau PPC contact - canale de comunicare
Fie că ai o nelămurire legată de contractul tău, facturare, contul myPPC, curiozități referitoare la cerințele legislației în vigoare sau pur și simplu vrei să rezolvi o problemă, iți prezentăm mai jos toate formele de contact Enel actual PPC, unul dintre cei mai inovatori furnizori din România.
Serviciu PPC | Metoda de contact |
---|---|
☎️ Telefon: | 021 9977 număr disponibil de Luni până Vineri, în intervalul orar 8:00-20:00 |
✉️E-mail: | [email protected] [email protected] |
💻 Pe site: | apelezi la formularul on-line sau te conectezi la contul tău MyPPC pe site. |
🔒Cont MyPPC: | descarci aplicația MyPPC disponibilă în App Store, Google Play, AppGallery |
📍 În locații PPC: | într-unul din magazinele PPC fost ENEL |
📬 Adresa: | Bulevard Mircea Vodă, nr. 30, etaj 6, camera 6.8, sector 3, București |
Date actualizate din ianuarie 2025
Metode de contact Enel actual PPC pentru a rezolva rapid orice problema
Dacă tocmai te-ai mutat sau doar ai nevoie să inițiezi o schimbare titular ENEL sau PPC, poți face acest lucru mai ușor ca oricând online:
|
Pentru transmitere index ENEL, actual PPC ai la îndemână cele mai rapide soluții ca să fii sigur că achiți doar atât cât consumi:
|
|
Contact Enel prin aplicația myPPC
Aplicația MyENEL și siteul enel.ro nu mai sunt funcționale, dar stai liniștit, în cazul în care aveai deja cont pe platforma MyENEL trecerea la My PPC se face ușor fără nici o modificare de vreun fel. Tot ce trebuie să faci este să te loghezi folosind aceleași date cu care făceai logarea în vechea platformă.
Aplicația MyPPC este soluția modernă și rapidă pentru a-ți gestiona contractele de energie electrică și gaze naturale. Cu ea, ai acces la toate informațiile de care ai nevoie, în timp real, direct pe telefonul mobil.
- Cum să-ți faci viața mai ușoară cu aplicația my PPC?
- Transmiți indexul rapid pentru energie electrică și/sau gaze naturale.
- Programarea unei vizite la magazin - din aplicație, accesezi lista magazinelor PPC și programezi o vizită online pentru a evita cozile.
- Contact - poți trimite solicitări sau lua legătura cu un reprezentant direct din myPPC.
- Monitorizezi consumul – compari și urmărești evoluția consumului lunar de energie.
- Plătești facturile – achiți facturile de oriunde te-ai afla, fără să te deplasezi la ghișeu.
- Notificări push – primești alerte în timp real despre facturi sau alte informații importante. (emitere facturi și confirmare plăți, scadențele facturilor, perioadele de transmitere a indexului, preavizările privind deconectarea, pentru a evita întreruperile)
Cum îți faci cont în aplicația myPPC?
Descarcă aplicația myPPC din Google Play , App Store sau AppGallery.
Înregistrare - Deschide aplicația și apasă pe butonul Nu ai cont?. Alegi tipul de utilizator: persoană fizică sau juridică.Introduci datele solicitate: e-mail, număr de telefon, CNP sau CUI, nume și prenume, parolă. Accepți termenii și condițiile.
Validare cont
Prin SMS - primești un cod unic de 6 cifre pe care îl introduci în câmpul Cod validare și apeși Trimite. Dacă codul expiră în 30 de secunde, poți solicita unul nou.
Prin e-mail - verifici e-mailul, acceseazi linkul de validare primit și apeși pe Validare în pagina web deschisă.
Odată cu preluarea PPC au fost preluate toate datele referitoare la istoricul locului de consum al fiecărui utilizator MyENEL.Fie că dorești o copie factura ENEL sau vrei doar să compari nivelul de preț energie electrică ENEL cu cel prezent, cu ajutorul acestui lucru poți ține o evidență mai bună a modului cum evoluează consumul tău comparativ cu cel din trecut. |
Deranjamente Enel? Metode de contact
Poți contacta deranjamente Enel folosind numerele gratuite sau numerele cu tarif normalpentru a semnala orice problemă în alimentarea cu energie electrică:
Zona PPC | Metoda de contact |
---|---|
Banat 📍județele Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș | 0800 070 444 ☎️Prefix județ + 929 |
Dobrogea 📍județele Călărași, Constanța, Ialomița, Tulcea | 0800 070 555 ☎️Prefix județ + 929 |
Muntenia 📍București, județele Ilfov, Giurgiu | 0800 070 888 ☎️021 9291 |
PPC deranjamente pentru abonați cu asistență inclusă
Dacă beneficiezi de abonamentul Relaxat fie la gaz fie la energie electrică poți suna la numărul de telefon special dedicat 031 9987, disponibil 24/7.
Poți opta pentru unul dintre abonamentele oferite de PPC, care îți garantează liniștea în caz de urgențe. Beneficiezi de: până la două intervenții anuale, asigurare pentru plata facturilor și asistență telefonică non-stop, inclusiv în weekend-uri și de sărbători. Apelul este taxat la tarif normal.
Când să raportezi un deranjament Enel/ deranjament PPC?
Întreruperea alimentării cu energie electrică
Dacă punctul tău de consum a rămas fără energie, poți contacta ENEL pentru a verifica starea rețelei și a înregistra o solicitare de intervenție.
Avarii în rețea
Pot apărea din cauza unor defecte majore în sistemul de distribuție. Raportează imediat orice avarie pentru a asigura intervenția echipelor tehnice.
Fluctuații de tensiune
Dacă observi fluctuații ale energiei electrice, precum lumini care pâlpâie sau electrocasnice care nu funcționează corespunzător, informează ENEL pentru a preveni eventualele pagube.
PPC contact dacă ai reclamații Enel
Întâmpini vreo problemă și vrei să faci sesizări sau reclamații Enel? iata metodele prin care le poți trimite:
- Prin 📬poștă la adresa: Bulevard Mircea Vodă, nr. 30, etaj 6, camera 6.8, sector 3, București
- Prin 🖨️ fax la numărul 0372 871 079
- Personal într-una dintre 📍 locațiile fizice PPC
- Prin 📲 aplicația My PPC dedicată
- Prin 📝 formularul de pe site
- Prin 📧 e-mail, la una dintre adresele: [email protected], [email protected]
- Prin ☎️ numărul de telefon al Call Centerului PPC: 021 9977
Enel contact sau PPC contact - Punctele de lucru relații cu clienți
hiar dacă majoritatea operațiunilor pot fi efectuate online, magazinele PPC Energie oferă un punct de contact Enel direct pentru cei care preferă interacțiunea față în față. Aici poți primi consultanță personalizată și răspunsuri la întrebări legate de contractele tale de energie electrică sau gaze naturale.
🗺️ Locație | 📍 Adresa magazin PPC | 🕔 Program |
---|---|---|
București – Berceni | Sos. Giurgiului nr. 127, bl. 2B, parter, sector 4 | Marţi 10.00-12.00 Joi 15.00-17.00 |
București – Drumul Taberei | Centrul comercial Drumul Taberei, spatiul M03, sector 6 | Marţi 10.00-12.00 Joi 15.00-17.00 |
București – Militari | B-dul Mircea Vodă nr. 30, parter, sector 3 | Marţi 10.00-12.00 Joi 15.00-17.00 |
București – Nord | Sos. Pipera nr. 42 mezanin, cladirea Globalworth Plaza (Nusco Tower) | Marţi 10.00-12.00 Joi 15.00-17.00 |
București – Mircea Vodă | B-dul Mircea Vodă nr. 30, parter, sector 3 | Marţi 10.00-12.00 Joi 15.00-17.00 |
București – Pantelimon | Sos. Giurgiului nr. 127, bl. 2B, parter, sector 4 | Marţi 10.00-12.00 Joi 15.00-17.00 |
Giurgiu | Str. Dr. Ing. Marin D. Dracea nr. 2 | Marţi 10.00-12.00 Joi 13.00-15.00 |
🗺️ Locație | 📍 Adresa magazin PPC | 🕔 Program |
---|---|---|
Arad | Bdul Iuliu Maniu nr. 65 -71 | Joi 9.00-12.00 |
Călărași | Str. Dobrogei nr. 50 | Miercuri 13.00-15.00 |
Constanța | Str. Soveja. 21A-21B | Joi 12.00-14.00 |
Deva | Strada 1 Decembrie, bloc 3, Scara 2, parter | Luni 9.00-12.00 |
Reșița | Bdul Revoluţia din Decembrie nr. 3 | Luni 9.00-12.00 |
Slobozia | Bdul Chimiei nr. 10 | Marţi 13.00-15.00 |
Timișoara | Str. Ştefan cel Mare nr. 24 | Marţi 9.00-12.00 |
Tulcea | Str. Victoriei, nr. 95 | Luni 12.00-14.00 |