Deranjamente electrice? Toate metodele de contact cu Electrica Furnizare

Updated on
min reading
Electrica furnizare contact

Serviciul Call Center disponibil la numărul 0244 406 006, este esențial pentru a răspunde la întrebările și solicitările tale. Pentru a transmite indexul ai numărul gratuit 0800 800 048. În caz de deranjamente Electrica poți suna pentru la următoarele numere de telefon: 0800 500 929 pentru Transilvania Sud, Transilvania Nord 0800 400 929, iar pentru Muntenia Nord 0800 500 205.

Număr TelVerde Gratuit dedicat transmiterii indexului la Electrica Furnizare

Pentru a transmite indexul autocitit rapid și gratuit, clienții Electrica Furnizare poți folosi numărul TelVerde 0800 800 048. Acest serviciu este dedicat exclusiv comunicării indexului și nu implică costuri suplimentare. Tot ce trebuie să faceți este să apelați acest număr și să furnizați codul client de pe factura Electrica.

Electrica Furnizare Contact prin serviciul de relații cu clienții

Electrica Furnizare îți pune la dispoziție mai multe moduri să obții informații și să rezolvi probleme legate de furnizarea de energie electrică. Unul dintre cele mai simple și eficiente este să folosești serviciul Call Center la numărul de telefon 0244 406 006, taxabil la tarif normal cu disponibilitate de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00.

  • Ce poți rezolva folosind Electrica Furizare contact telefonic?
  • Contracte de Furnizare a Energiei Electrice: Informații despre încheierea unui nou contract sau despre documentele necesare și starea actuală a contractului.
  • Schimbarea titularului de contract
  • Facturare și Consum Energetic: Detalii despre facturile emise, datele de emitere și scadență, valoarea facturilor și metodele de comunicare a indexului autocitit.
  • Tarife Reglementate și Avizate de ANRE: Explicații despre structura și aplicarea tarifelor pentru furnizarea de energie electrică.
  • Sold Neachitat Deconectare și Modalități de plată: Informații despre soldurile neachitate, preavizele sau ordinele de deconectare și condițiile de reconectare.
  • Sesizări și Reclamații: Pentru a sesiza sau reclama o problemă legată de serviciul de furnizare a energiei electrice sau a gazelor naturale.
  • Informații comerciale

Electrica Furnizare Contact - Toate metodele

  • 🔒 Contul MyElectrica : cea mai ușoară metodă accesibilă de oriunde și oricând.
  • 📍 Magazinele Electrica : Cel mai avantajos este să te programezi online pentru o vizită în magazinele Electrica Furnizare. Așa vei economisi timp și vei scăpa de stres.
  • 💬 Chat : Secțiunea chat de pe site
  • ✉️ Contact pe email : [email protected]
  • 🖨️ Fax: 0371 608 070
  • 📫 Poștă : București, Șos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Cod poștal 011736

Electrica Furnizare contact  pentru eșalonarea plăților

Dacă întâmpini dificultăți financiare, poți solicita eșalonarea plăților furnizorului Electrica precum și altor furnizori de pe piața din România, în următoarea manieră:

  • Contactezi Electrica Furnizare la numărul 0800 800 048 pentru a solicita eșalonarea.
  • Furnizezi informațiile necesare pentru identificarea contului și verificarea eligibilității.
  • Stabiliți împreună cu operatorul termenii și condițiile eșalonării.
  • După aprobare, respectați termenii stabiliți pentru a achita suma datorată.

Folosește formularele Electrica Furnizare Contact pentru soluții rapide

  1. Formularul online asistență - Ai la dispoziție formularul de contact din rubrica de contact a Electrica Furnizare. Astfel, procesul de interacțiune devine rapid și comod. Tot ce trebuie să faci este să intri pe pagina formularului, completezi codul tău de client Electrica Furnizare, numărul locului de consum regăsit în contractul tău și adresa ta de email. Apoi, accesează formularul de contact Electrica Furnizare. Simplu și la îndemână!
  2. Formularul online dedicat solicitarilor plafonarii prețului la energie (clienți casnici și noncasnici) - Dacă ești încadrat în categoriile ce beneficiază de plafonarea prețului la energie conform prevederilor Legii 357/2022, poți depune online solicitarea ta.
  3. Formularul pentru sesizări și plângeri - Dacă ai vreo nemulțumire legată de serviciile oferite de Electrica Furnizare, poți completa și trimite acest formular de înregistrare plângeri.

Situații de urgență: Modalități de contact în caz de deranjamente Electrica

Dacă ai probleme cu alimentarea electrică și vrei să anunți deranjamente Electrica, îți explic mai jos cum să faci asta pas cu pas. În funcție de zona în care te afli, va trebui să contactezi operatorul local de distribuție a energiei electrice. Iată cum să procedezi și care sunt detaliile pe care trebuie să le știi.

  • Când ar trebui să anunți un deranjament?
  • Întreruperea alimentării cu energie electrică
  • Fluctuații de tensiune
  • Nivelul tensiunii în afara limitelor standard
  • Probleme cu elementele de siguranță din firida electrică de branșament sau coloana electrică
  • Blocarea sau funcționarea necorespunzătoare a contorului electric
  • Alte nereguli în rețeaua electrică
alt

Dacă întâmpini probleme cu energia electrică, începe prin a identifica operatorul local de distribuție, în funcție de zona în care locuiești.
Delgaz Grid - 0800 800 929 Pentru județele Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui

Distribuția Energie Electrică România

Transilvania Nord - 0800 400 929 Pentru județele: Cluj, Bihor, Maramureș, Satu-Mare, Bistrița-Năsăud, Sălaj
Transilvania Sud - 0800 500 929Pentru județele: Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu
Muntenia Nord - 0800 500 205 Pentru județele: Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova, Vrancea
 

Distribuție Energie Oltenia SA - 0251 929 Pentru județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman, Vâlcea

Rețele Electrice (Muntenia,Dobrogea și Banat)
Pentru Muntenia - 0800 070 888 Pentru Municipiul București și județele Ilfov, Giurgiu
Pentru Dobrogea - 0800 070 555Pentru județele: Călărași, Constanța, Ialomița, Tulcea
Pentru Banat - 0800 070 444 Pentru județele: Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Timiș

Rezolvă deranjamentul în 3 pași

  1. Identifici operatorul local de distribuție din zona unde te afli
  2. Contactezi operatorul local de distribuție
  3. Pregătești următoarele informații: codul de client de pe factura de energie, adresa exactă a locului afectat și o descriere clară a problemei, cum ar fi "nu am curent electric de la ora X" sau "tensiunea fluctuează". Aceste detalii ajută echipa tehnică să intervină rapid și eficient.

Vocea ta contează: Plângeri și sesizări deranjamente Electrica

Dacă ai avut vreun deranjament Electrica Furnizare sau vrei să faci o plângere, să știi că este destul de simplu să o faci online. Hai să vedem pas cu pas cum să procedezi și ce situații poți să reclami.

  • Ce probleme poți să semnalezi?
  • Clauze contractuale: Ai întrebări sau probleme legate de contractul tău de furnizare a energiei electrice? Poți să le adresezi aici.
  • Facturare: Dacă ai nelămuriri legate de cum se facturează energia electrică sau gazele naturale, acest formular este pentru tine.
  • Consumul și valoarea facturii: Nu înțelegi cum s-a calculat factura sau consumul? Poți cere clarificări.
  • Plăți neînregistrate sau eronate: Dacă ai făcut o plată care nu apare în contul tău sau a fost alocată greșit.
  • Oferta de prețuri: Ai primit o ofertă de preț care nu corespunde așteptărilor sau ai întrebări legate de tarife? Reclamă aici.
  • Continuitatea alimentării: Dacă ai avut întreruperi repetate în alimentarea cu energie electrică sau gaze naturale, aceasta este secțiunea potrivită.
  • Calitatea energiei sau gazelor naturale: Dacă ai fluctuații de tensiune sau alte probleme de calitate a energiei furnizate, folosește formularul.
  • Funcționarea contoarelor: Dacă ai un contor defect sau blocat, poți cere intervenția prin acest formular.
  • Schimbarea furnizorului: Când întâmpini dificultăți în procesul de schimbare a furnizorului.
  • Neprimirea facturii: Dacă nu ai primit factura sau a venit cu întârziere, acest formular te ajută să rezolvi problema.
  • Informarea clienților: Dacă nu primești suficiente informații sau acestea sunt neclare, poți reclama acest lucru.
  • Altele: Ai o problemă care nu se încadrează în categoriile de mai sus? Poți detalia situația ta specifică în acest formular.